Offerte goedgekeurd dus auto wordt besteld !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wasmachineman

Forumguru
En verder over parkeerplekformaten...ik rijd veel in noord en oost nederland en daar zijn de parkeerplekken natuurlijk groter dan hier in Hoorn of erger nog in Amsterdam bijvoorbeeld ! Dus ook in verhouding minder parkeerschades buiten de randstad !

Wasmachineman

Forumguru
En verder over ESP : is standaard op de 1.6 tdi dsg en niet op de 2.0 tdi dsg ! vraag me niet waarom maar het scheelt mij weer wat geld. Kan ik wat anders voor uitzoeken....wie weet er nog wat erbij kan behalve dakkoffers en trekhaken ?

Daar heb je gelijk in; de regio waar je regelmatig je kilometers moet maken is natuurlijk wel van belang dat je de auto gemakkelijk kunt parkeren. Ik rij voornamelijk in Limburg en Zuid-Oost Brabant. Daar hebben we nagenoeg geen parkeerproblemen en in parkeergarages kom ik hooguit een keer per week. Als ik dat vergelijk met mijn collega's in de regio Amsterdam-Rotterdam-Den Haag...
In die gevallen zou ik ook voor een O2 in plaats van een S2 hebben gekozen.

octavia-gek

Actief lid
:koffie:Wasmachineman
Jij schrijf dat je als optie een opendak heeft besteld op een business uitvoering, maar volgens de optielijst van de business uitvoeringen is dat niet mogelijk, ik heb bij bestelling daar ook naar gevraagd maar helaas

Wasmachineman

Forumguru
Is er trouwens een member die een O2 FL (hatchback zou helemaal top zijn) heeft in antraciet grey ? :473:
Ik kijk een beetje rond op www.skoda.nl maar daar zie ik niet echt hoe de kleur eruit komt. Je kunt de kleuren bekijken maar het is erg onder de maat wat ze proberen te laten zien !

Wasmachineman

Forumguru
Dank je Ed !

Octavia-gek, als je naar skoda.nl gaat, dan modellen, dan Octavia en dan kun je vandaar naar de diverse prijslijsten gaan. Dan krijg je de keuze of je de gewone lijst of de businessline lijst wilt. Daar heb ik deze link vandaan. Ik weet wel dat ik vorig jaar keek en toen was de lijst wel anders. Maar ja, hij veranderd elk jaar...

octavia-gek

Actief lid
klopt van wat je zegd, maar als je octavia combi neemt die hanteerd dan nog steeds de oude prijslijst en aangezien dat ik een combi krijg, kijk ik niet naar de prijslijst van de hatchback

Wasmachineman

Forumguru
Je hebt gelijk, Octavia-gek ! :ahum:
Maar misschien kun je je auto nog aanpassen, de dealer weet wanneer dit kan !
Aanpassen kan niet meer :icon_smile_dead:, want dinsdag krijg je je auto !

lock

Actief lid
@octavia-gek; Dit was al mogelijk begin Maart. toen had ik me eerste offerte liggen. Stond niet in de prijs lijst echter de dealer vertelde mij dit. Heb het niet genomen. Is wel een mooie optie. Alleen er valt hier veel regen. :)
Spaar wel door voor een cabrio :) Das pas genieten of lekker op de motor.

Wasmachineman

Forumguru
Het regent inderdaad te veel hier. :mad:
Maar je hebt ook wat extra lichtinval en dat vind ik wel leuk. Ik heb nog nooit een schuifdak erbij kunnen bestellen wegens budget. Qua hoofdruimte heb ik ook genoeg over dus daar zit ik ook niet over in.

lock

Actief lid
das waar ja. Het is een mooie optie als je nog budget over hebt. Ik wou graag de EBL dus kwam ik er niet meer uit. Anders had ik de Ambition moeten nemen. Dan had er leer en een schuifdak in gekomen. Alleen xenon vind ik super omdat ik veel in de donkere uren rij in de winter. En de navi die hopelijk erin blijft.

Standaard is toch wel de stuurwiel bediening op de EBL?
De dealer in Den haag had dit namelijk wel op de offerte gezet maar dan met 0 euro erachter.

Wasmachineman

Forumguru
Xenon is voor mij ook eigenlijk het belangrijkst. Dus vallen de Greenlines etc al af. Nu heb ik ook Xenon op deze huidige O2 en het is heel verhelderend. Mijn vrouw wil niets te zeggen hebben over mijn auto alleen er moet Xenon op zegt ze want 's avonds of 's nachts rijdt zij wel eens heeft ze gewoon beter zicht.
Verder is de EBL al achterlijk compleet (incl stuurwielbediening) dus heb ik gewoon een topuitvoering waar verder weinig meer op mogelijk is.

lock

Actief lid
@Wasmachineman;

en achteraf nog
*DVD spelers gemonteerd in de hoofdsteunen

Welke ga je hiervoor nemen?

Wasmachineman

Forumguru
@Lock : weet ik niet, laat ik aan de dealer (Broekhuis) over. Die heeft weer een afspraak ergens om dit i.c.m. leer inbouw te doen. Ik weet wel dat er koptelefoons en hoesjes bij zitten. En elke hoofdsteun heeft zijn eigen speler. Ook fijn want nu kijken ze samen hetzelfde filmpje ! Niet echt leuk voor de oudste om Ludovic te kijken....:smirk:

lock

Actief lid
Okej das wel handig. Ik doe dit zodra er kleine komen :) dus nu nog niet. Heb voor de combi gekozen ivm werk en hond. KAn ze lekker achterin.
Moet zeggen dat je een mooie lijst met opties hebt genomen.

Wat is de verwachtong dat die binnen komt? Mijn is afgelopen week besteld. Dus nu wachten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan