hemi24
Donateur
En daar troggelen ze de consument vervolgens nog 2 tot 3 k€ voor af…"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet".
En daar troggelen ze de consument vervolgens nog 2 tot 3 k€ voor af…"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet".

Dit zijn Vooral de tips die ik ga volgen. Als een monteur deze route niet voorstelt dan denk ik dat ik verder ga zoeken. Ik denk dat de huidige SKoda garage deskundig Is maar dat ze ook onder tijddruk werken vanwege vakantie. HOpelijk is de situatie vanaf september beter.Als je een dergelijk probleem met de motor hebt dan zou een monteur toch als een van de eerste acties de timing na moeten kijken, dan had hij gelijk gezien wat er aan de hand was
Het verhaal over een opgerekte distributieriem is echt een lul verhaal, hij zal best stuk kunnen zijn maar dat zal dan door een defecte waterpomp of spanrol kunnen komen.
Een ruilmotor voor zoveel geld? Waarom? Cilinderkop eraf en kleppen repareren, zooi weer opbouwen.
Eerste wat ze nu moeten doen is nieuwe complete distributie set erop en compressie meten, daarna kijken of er daadwerkelijke schade aan de kleppen is.
Ik zou ook m'n oude verstuivers er terug in laten zetten, daar het vervangen van deze dus duidelijk niet de oorzaak is/was