Octavia III RS

Topic in 'Octavia III' gestart door RefleCs, 20-03-2013.

1. s-line

s-line Forumguru

Bij jullie misschien hier niet hoor

2. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Ik denk dat je niet wilt weten hoe sommige "petjes" leven om toch maar een dikke bak te kunnen hebben.
    De vrouw van mijn baas werkte vroeger op een sociaal woningverhuurbureau. Hadden zo ooit en geval, dikke BMW op de oprit van de sociale woning. Dikke lening op de bmw die netjes werd betaald en alle andere facturen werden gewoonweg niet betaald. Ze hebben dan samen gezeten met die mensen. Bekeken hun kosten en de mensen van het bureau stelden voor om toch maar die bmw weg te doen zodat de andere facturen betaald konden worden ... was een brug te ver, ze zijn kwaad weg gegaan en de facturen bleven onbetaald maar de bmw bleef op de oprit.

En zoals philippe ook zegt, veel die nog thuis wonen en niets moeten afdragen aan de ouders. Nichtje uit mijn vriendin haar familie heeft ook zo een vriendje. Jaar of 21. Heeft onlangs een Scirocco R gekocht voor in het weekend. Zijn Audi A3 heeft hij behouden "aja voor naar het werk te gaan é". Betaalt meer dan 3000euro om zijn Scirocco te verzekeren. Daarnaast al ettelijke 1000den euro aan veranderingen gedaan maar als je dan vraagt "en al plannen om samen te wonen", dan loopt hij plots zeer snel weg. Hij weet wel waarom :pardon:

philippe bakker vindt dit leuk.
  3. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Draait het of keer het zoals je wilt, het is gewoon een stereotype, en niemand kan dat vaststellen, het is enkel wat je zelf wilt zien en dus ook gelooft.

s-line vindt dit leuk.
  4. dirkie996

dirkie996 Forumguru

Zulke stereotypen, zie ik dagelijks op m'n werk, hier. En de jammerlijke realiteit is, dat dit nogal eens klopt. Maar nooit geen vooroordelen, de feiten spreken meestal voor zich.

Last edited by a moderator: 27-08-2020
  5. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@dirkie996

Ik ken er een hoop die dat stereotype tegengaan, het is net als beweren dat alle buitenlanders slecht zijn, alle hooggeplaatste corrupt zijn, en alle Skoda rijders saai zijn.

s-line vindt dit leuk.
  6. dirkie996

dirkie996 Forumguru

Ik ben inderdaad meestal ‘n saaie Skoda RS rijder, anders zou ik teveel boetes moeten betalen:D.
    Maar zoals ik al zei, nooit geen vooroordelen hebben. Altijd baseren op de feiten, zo werkt ‘t systeem.

Last edited by a moderator: 27-08-2020
    JeSko vindt dit leuk.
  7. philippe bakker

philippe bakker Forumguru Donateur

En tot nu toe elke keer ik zo een te verlaagde auto zie heeft de chauffeur een petje op . Elke keer. Wat voor iemand dat verder is daar oordeel ik niet over. Ik stel maar vast

8. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Klopt dat niet dan??
    :D:maakmegek:;)

JeSko en dirkie996 vinden dit leuk.
  9. philippe bakker

Ja want simply clever klinkt niet zo sexy als bv Freude am fahren

dirkie996 vindt dit leuk.
  10. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@philippe bakker

Dat Duits vind ik nu maar niks hoor, altijd een lelijke taal gevonden :arghh:

Aha het gaat jouw dus om het petje zelf, niet de achterliggende gedachte? ;)

11. philippe bakker

Ik zeg juist dat telkens ik een te verlaagde auto zie ik wel eens benieuwd ben wie daar mee rijdt. En dan stel ik elke keer vast dat ze een petje op hebben . Verder heb ik daar geen gedachten bij. Ik dacht eerst: met de lagere houding schijnt de zon in hun ogen en daarom een petje :)

12. s-line

s-line Forumguru

Ik rij in mijn golf en in mijn Audi ook niet met een petje op. En mijn zoon doet ook geen petje op als hij met 1 van de 2 gaat rijden. Vaak wel op mijn boot als ik lekker ga varen, maar daar kleef ik ook lekker achter een ander en vaar te hard en haal rechts in.... dus echt “petjes” gedrag

dirkie996 en JeSko vinden dit leuk.
  13. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

14. s-line

s-line Forumguru

Nee geen klak

15. EdK

EdK Forumguru

Voor mensen met korte beentjes...:pardon:

dirkie996 vindt dit leuk.
  16. EdK

EdK Forumguru

Politie heeft ook een petje......:koffie:

17. philippe bakker

Het gaat mij niet om de petjes. Het gaat mij om dat ik het verlagen van je auto zodanig dat de banden hoger liggen dan je wielkasten extreem lelijk vind.

18. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Vlees...

download.jpeg.jpg

19. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

Gaat het hier nou over petjes of de RS?
    @Peter-036 doe eens niet zelf mee met :ot: en maak er een petjes topic van :maakmegek:

JeSko vindt dit leuk.
  20. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

RS-rijders en petjes ... de link is niet ver te zoeken :deuk::deuk:

s-line vindt dit leuk.

Deel deze pagina