Octavia III RS

Timmer

Donateur
@s-line de goedkoopste met dezelfde km's en vermogen van 2019 op autoscout staat aan 31k, dus mijn prijs lijkt wel mogelijk.
Echter; ik verkoop niet, want waarom zou ik? :D
 

philippe bakker

Forumguru
Groot gelijk ! De rs is een mega goede auto. Zelfs mijn vrouw die altijd rustig rijdt is er zot van. Ik moet boekhoudkundig een hybride kopen
 

JeSko

Forumguru
Die van Philippe is een Benzine op de koop toe, die zijn zowiezo meer waard dan een Diesel, en die liggen al beetje boven budget, neen, ik ga geen mede forumlid schofferen met een "bod" binnen mijn mogelijkheden. Moet trouwens eerst die prikkel plant nog wegkrijgen. Maar begin wat moedeloos te worden van al die Walen die denken dat ze een Cactus voor 5-6000 euro kunnen kopen.
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
@JeSko Philippe wilt zijn RS wel weg doen voor een prikje. Is boekhoudkundig toch afgeschreven. :deuk:
Ik zou 14-15k bieden. Via een handelaar gaat hij dergelijk bedrag ook niet krijgen en Philippe is supersnel van zijn RS vanaf. Weet wat die wagen gekost heeft (nog naar de handelaar gebeld maar Philippe had hem net gekocht). Gaat met dergelijk bod goedkoop 5 jaar gereden hebben.

hij vraagt zelf om een bod é , dus schofferen kan je hem niet ;)
 

JeSko

Forumguru
Boven budget, jammer genoeg zoals elke fatsoenlijk RS die geen Diesel is, gaf al aan dat ik zoek naar auto's tot max 12 k, zelfs de Diesels kosten in BE nog altijd snel 14-15 k.
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko budget is er altijd om steeds wat op te trekken :D
Als je nu net die “dreamcar” tegen komt ;)
Vrouwke vanavond eens goed soigneren en dat komt allemaal in orde ;)

:D:D
 

HarrieSkoda

Forumguru
Nee als ik beledigd word qua inruil ben ik er vandoor. Heb een betere, mooiere gezien, alleen moet de huidige dat echt verkocht zijn!

Er zullen nog wel wat vragen omhoog komen borrelen..
 

leon-cupra

Forumguru
Heb het al eens gezegd : inruil is verliezen. Tegenwoordig moet je heel veel chance hebben om een verkoper te hebben die een risico durft te nemen naar inruil. Feit dat je zelf jouw O3 niet verkocht krijgt, zegt ook wel voldoende.
 
Bovenaan Onderaan