Octavia III RS

Alleen een downpipe en bvb een VWR600 als intake is al genoeg om naar stage 2 te gaan...
Lijkt mij dat de downpipe van vorige versies gewoon passen.
Die op mijn Cupra is ook passend en dezelfde voor een Octavia vRS trouwens...

Klopt, ze moesten bij de garage even nadenken welke weer van de cupra was en welke die van mijn rs, zijn net dezelfde
 
hoeft niet hoor. Belastingbetaler zal wel helpen meebetalen. Lening fiscaal aftrekbaar en zelfs indien het een privé-gedeelte is kan de woning een gedeelte als kost in zijn zaak gestoken worden ;)
Uiteraard dat niet de volledige 100.000euro door belastingbetaler wordt betaald, maar alle kleine "bitjes" helpen.

Ps niet bedoeling om philippe af te zeiken, maak hier zelf gebruik van, was gewoon informatief bedoeld.
 
hoeft niet hoor. Belastingbetaler zal wel helpen meebetalen. Lening fiscaal aftrekbaar en zelfs indien het een privé-gedeelte is kan de woning een gedeelte als kost in zijn zaak gestoken worden ;)
Uiteraard dat niet de volledige 100.000euro door belastingbetaler wordt betaald, maar alle kleine "bitjes" helpen.

Ps niet bedoeling om philippe af te zeiken, maak hier zelf gebruik van, was gewoon informatief bedoeld.

Ik ben belastingbetaler,
Tis schandalig da ik uwen boel help aftebetalen, tenigste dat wij dus gemeen hebben is een goeie smaak qua autos.
 
Bovenaan Onderaan