Octavia III RS

leon-cupra

Forumguru
Ik ben belastingbetaler,
Tis schandalig da ik uwen boel help aftebetalen, tenigste dat wij dus gemeen hebben is een goeie smaak qua autos.
En we gaan niet beginnen zeveren hé. Heb je een eigen woning betaal ik ook mee aan jouw woning, ben je eens ziek geweest, dan betaal ik aan mee aan jouw uitkering, ben je eens werkloos geweest, dan betaal ik ook mee aan jouw uitkering, heb je kinderen, dan betaal ik ook mee aan de opvoeding van je kinderen, ... Kan gerust nog een uurtje verder doen hoor.
Ben ook belastingbetaler hoor. Maar daarnaast heb ik ook een zeer klein ondernemingkje. Betaal daar ook btw, sociale bijdragen, ...
Start zelf ook iets, dan kan je ook gebruik maken van de voordelen, maar wel de nadelen er ook bij nemen hé
 

philippe bakker

Forumguru
gij ook niet beginnen zeveren hé :tongue:
Verzekert jouzelf tegen ziekte en je wordt ook betaalt.
En een werknemer is verplicht zich te "verzekeren". Die heeft de keuze niet. Wkn betaalt ervoor, dus logisch dat je ook iets krijgt.
Voor een zelfstandige haalt da niks uit. Die verzekering daar krijg ik dan mijn loon van terug. Een zelfstandige is daar niks mee. Mijn electriciteitsrekening is hoger dan mijn loon
 

RoelF

Forumguru
kitkat-share-image.jpg
 

dirkie996

Forumguru
Kleur is wel speciaal, maar ik vind het mooi. Die vering ( of gebrek aan) vind ik afschuwelijk. Is dit airride? Als ik dit zie, krijg ik precies medelijden met die auto:wavecry:. Ja, over smaken en kleuren....
 
Bovenaan Onderaan