Octavia 4

SCHOLTENS85

Actief lid
Krijg zojuist bericht vanuit pon en lm dat electrische achterklep niet meer geleverd gaat worden bij de ocatvias. Meer mensen dit bericht gehad?
 

jongetje

Forumguru
Wat bijzonder, dit is standaard op veel versies momenteel. Netzoals dat het slaappakket niet meer leverbaar/bestelbaar is.
Welke versie heb je besteld en krijg je nu korting?

Die van mij wordt 6 januari geleverd en staat al op kenteken dus die zal het wel hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

SCHOLTENS85

Actief lid
Ik had op de sport business line de electrische kofferklep als optie. Optie van 350 euro komt nu te vervallen en word in mindering gebracht met Fiscale waarde en bijtelling.

Optie is ook niet meer te kiezen bij skoda op de site
 
Laatst bewerkt door een moderator:

coppe218

Senior Member
Voor zover ik op de businesslines kon zien is de elektrische achterklep nog standaard en virtuele pedal met een pakket gewoon bestelbaar.
 

Rataplan

Forumguru
Je mist er niets aan, ik heb het bewust NIET besteld.
Pon lijkt de laatste tijd steeds meer mogelijke opties weg te laten. Anders dan VAG AG, bang voor kannibalisme met de Golf?
 

Snoete

Lid
Inderdaad, je zou denken dat ze minimaal de auto's leveren waar die elektrische achterklep bij is besteld.

Wat dan die "systeem technische redenen zijn" is mij een raadsel, zeker wanneer je bedenkt dat er al "een paar" van die Sport business uitvoeringen geleverd zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

SCHOLTENS85

Actief lid
Helemaal mee eens, maarja kunnen er zelf niks aan veranderen.
Leverdatum staat nu gepland voor week 7, helaas nog langer wachten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Snoete

Lid
Mij zou interesseren of die elektrische bediening simpel in te bouwen zou zijn door de garage. Dus ligt er al een kabel tot bij de achterklep en is het alleen een kwestie van gasveren vervangen kabel aansluiten en programmeren...


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

EdK

Forumguru
Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
Na 7 berichten en een citaat weten we nu dat je een Samsung hebt !
Maw zou je dit uit willen zetten in je toestel
Word zeer irri om die tekst bij elk bericht te zien
Vooral als het om korte berichten gaat !!

Thnx namens vele leden hier !
 

Snoete

Lid
Geen probleem hoor, als het goed is hebben jij en de vele mede forumleden er nu geen last meer van. Afgelopen week m'n telefoon opnieuw geïnstalleerd en nog niet aan die vervelende default instelling gedacht...
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

leon-cupra

Forumguru
Mij zou interesseren of die elektrische bediening simpel in te bouwen zou zijn door de garage. Dus ligt er al een kabel tot bij de achterklep en is het alleen een kwestie van gasveren vervangen kabel aansluiten en programmeren...


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
Als je de prijs van die veren zou weten, is je zin om om te bouwen zeer snel over, denk ik. denk dat zo een veer per stuk snel meer dan 200€ kost in “afterservice”
 
Bovenaan Onderaan