Octavia 4

MRNX

Forumguru
Theoretische levertijd?

Ik hoor van de dealer dat mijn auto nog altijd is voorzien voor week 13, besteld in week 2. Dan kan het nog altijd zo zijn dat het later wordt, maar ook eerder.

Of kijken of er ergens een auto van jouw voorkeur ergens 'in stock' staat een proberen te regelen dat je die krijgt.
 

leon-cupra

Forumguru
@Rataplan , same here. Geen restricties (tenzij budget),geen verplichte kleuren, opties,... milieu-onzin minder van tel...


Alleen blijft het wel steeds goedkoper een bedrijfswagen te hebben dan een privé wagen.
 

Rataplan

Forumguru
Ik betaal de auto zakelijk uit de Nederlandse onderneming, ondanks dat de auto op D kenteken komt te staan. Bijtelling is dan wel over de fiscale waarde in Nederland.

Eens per jaar zet ik twee stoelen tegenover elkaar; houd ik functioneringsgesprek met mezelf. :D
 

jongetje

Forumguru
Owh, dat is niet lekker.
Ik moet binnenkort aan een bestelling van een O4 en bij ons staat in de (vernieuwde) leaseregeling "auto's met maximaal 3 maanden levertijd".
Dit leek mij al totaal niet reëel terugkijkende op mijn huidige en vorige Skoda's (9 en 11 maanden levertijd....) dus ik ben benieuwd wat hiervan de impact gaat zijn.
Als de auto besteld is dan is dat toch geregeld. Dan kan je niet meer terug en moet je werkgever afnemen.
 
WDit is vaststaan feit. Zelf ook aan de hand gehad dat ik toch te sterk ging twijfelen over de Karoq. Reden is inderdaad een sluitende overeenkomst en dat er in veel gevallen een auto besteld word, met extra opties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

MRNX

Forumguru
Ik heb net ook 7 weken vertraging gehoord. Niet begin april, maar eind mei... we wachten af. Ik zou er graag mee op vakantie gaan in augustus...
 
Wanneer besteld Scholtens85 en wat was toen bevestigd qua lever tijd en waar zit je nu op?
Privé of via leasemij besteld?

Echt heel vervelend die vertragingen elke keer

Zelf nog niks gehoord en staat nog steeds op medio april. Besteld 2e week januari via leasemij.
 

SCHOLTENS85

Actief lid
Die van mij is in oktober besteld bij de leasemaatschappij. Inmiddels 3 a 4 nieuwe leverdata gekregen. Staat nu gepland op week 14
 

coppe218

Senior Member
Die van mij is ook eind oktober besteld, maar ik rijd al vanaf 12 januari. Blijkbaar veel geluk gehad met mijn uitvoering.
 

MRNX

Forumguru
Levertijd van een hatchback staat nu op week 52 volgens mijn dealer. Combi valt nog mee...
 
Bovenaan Onderaan