Octavia 1 vrs..

Ruittie

Forumguru
Vandaag even langs de garage gereden om even de auto na te kijken en de voorwielen te balanceren.

Balanceren was wel nodig 1x 45 gram onbalans en 1x 15gram nu weer trillingsvrij gelukkig.

Verder zit er een bonkje voor in de ophanging wat denk ik de veer poot lagers/rubbers zijn.

Dus de ophanging moet snel aangepakt gaan worden alleen kost dat altijd weer zoveel heee..
Even sparen maar weer:pardon:



Verder auto even gewassen en een plaatje geschoten..

fKlc9lI.jpg
 

greenlinediesel

Senior Member
Vandaag even langs de garage gereden om even de auto na te kijken en de voorwielen te balanceren.

Balanceren was wel nodig 1x 45 gram onbalans en 1x 15gram nu weer trillingsvrij gelukkig.

Verder zit er een bonkje voor in de ophanging wat denk ik de veer poot lagers/rubbers zijn.

Dus de ophanging moet snel aangepakt gaan worden alleen kost dat altijd weer zoveel heee..
Even sparen maar weer:pardon:



Verder auto even gewassen en een plaatje geschoten..

fKlc9lI.jpg

Mooie wagen, zeg!
 

Ruittie

Forumguru
@EdK Dat klopt heb de wielen uit België gehaald en daar lagen ze al even.
Kan soms gebeuren dat ze weer onbalans krijgen!
Of ze zijn nooit goed gebalanceerd geweest.
 
Laatst bewerkt:

turboturbo

Forumguru
Of je verliest een gewichtje. Zag onlangs dat er bij mij slordig geplakt is door de bandenboer; de gewichtjes zitten net niet mooi in de daarvoor bedoelde uitsparing in de velgen (aan de binnenzijde) maar op het randje geplakt. Daar komt water en troep onder en kan de kleeflaag sneller laten verouderen.
 

Ruittie

Forumguru
Besparen op goed plak lood tegenwoordig.

Je heb zoveel soorten en maten met diverse soorten plakstrips en tsja toch altijd voor het goedkope gaan....
 

Ruittie

Forumguru
Het heet nog wel steeds plaklood vandaar dat ik het woord gebruik...

En het heeft 9 van de 10x zeker met schoonmaken te maken maar een stuk plaklood die van goede kwaliteit blijft 100%, beter plakken.
 

Ruittie

Forumguru
Vandaag nieuwe logo's opgehaald en een bestelling online gedaan voor wat onderdelen.

Schokdempers voor + achter
Veerpootlagers compleet
Stootrubbers voor de schokdempers
Schijven en blokken achter
Uitlaatrubbers
Uitlaat klem voor als de 3" downpipe erop gaat


Foto's werken eindelijk alleen blijft er 1 met een kruisje staan die ik niet aan kan passen...

Hierbij de foto's...

IMG-20200815-181959.jpg


IMG-20200815-181946.jpg


N2UEOjd
 
Laatst bewerkt:

Ruittie

Forumguru
Zoo de spullen zijn thuis aangekomen eindelijk na de bezorgservice van GLS wat een drama blijft dat toch telkens.

Slecht te volgen en toen het bezorgd was kon ik zelf in men straat gaan zoeken NA ik hun gebeld had waar mijn pakketje was.. Aangezien er geen briefje was achtergelaten.

"De bezorger zegt dat het pakketje op nummer 46 ligt" zei ze aan de telefoon.

Ik met mijn goede gedrag daarheen er deed een mevrouw open die nergens vanaf wist heel fijn. Ondertussen riep iemand zoek je een pakketje waarop ik antwoorden van jazeker!.

Al om al pakketje lag nummer 39 wat gewoon eigenlijk een andere straat is dan waar ik woon.

Eind goed al goed heb gelukkig mijn spullen!


ebP9cNV.jpg


Nieuwe Schokdempers incl rubbers en de rest zat nog in de doos!

Na wat wikken en wegen toch maar H&R verlagingsveren besteld die komen aankomende week ook binnen als het goed is.
(20mm zakken als het goed is)

(Weer verzonden met GLS dus hou men hart vast)
 

Kanerr

Forumguru
Lager is altijd beter zullen we maar zeggen :jaja:

GLS en DPD blijven voor mij echt kwalitatief uitermate teleurstellend!! Niet normaal hoe slecht dat geregeld is!
 

Ruittie

Forumguru
Lager is altijd beter zullen we maar zeggen :jaja:

GLS en DPD blijven voor mij echt kwalitatief uitermate teleurstellend!! Niet normaal hoe slecht dat geregeld is!

Ja helemaal mee eens!

En lager is zeker altijd beter zal zo even foto opzoeken van mijn vorige auto's!
 
Bovenaan Onderaan