O3 TDI wordt.............. Golf Variant Highline TSI

Michelv.

Forumguru
Uitlezen van de DSG met VCDS niet gelukt, zal er wel aan liggen dat ik mijn HEX-CAN kabel nog niet omgewisseld heb voor een HEX-V2 omdat ik dat nogal prijzig vind. Kan niet in de meetwaardeblokken komen :cry:. En met de obdEleven ook niet, waarschijnlijk omdat ik de IOS versie gebruik, zal nog niet vrij gegeven zijn.

Morgen maar een rondje bellen.
 

Michelv.

Forumguru
Gister bij TVS de DSG laten checken, niets aan de hand met de DSG, koppeling doet ook gewoon wat ie doen moet. Nu nog een afspraak maken om de DSG software aan te passen (had ik gister geen tijd meer voor)
 
Laatst bewerkt:

floyd2

Forumguru
Da's goed nieuws.
Je kan je geld beter uitgeven aan een aanpassing van de software dan aan reparatiekosten!
Na de aanpassing zal het wel weer helemaal anders zijn maar dan weet je in ieder geval dat het niet aan je bak ligt;)
 

Michelv.

Forumguru
Folie geplakt op de achterlichten, een PITA klus maar smoelt een stuk beter :D


360.jpg


360.jpg
 

Michelv.

Forumguru
Wel een hele tijd gewacht op deze roostertjes van Ali, 4 maanden, de refund al binnen en toen werden ze pas geleverd :D Past niet helemaal top, maar niemand die ze ziet zitten.





360.jpg


360.jpg


En gister een bewijs van goed gedrag gehaald bij TVS ;)
Motor Stage 2 en DSG Stage 2+

Wat een genot de DSG aanpassing, heerlijk rijden nu.




360.jpg
 

Peter_Octavia

Forumguru
Mooie aanpassingen @Michelv. De meeste heb ik ook wel of waren al aanwezig.

Die roosters voor onder de voorstoel heb ik ook. Pasvorm is inderdaad niet lekker. Heb ze al een keer opnieuw vast moeten zetten. Jouw kofferbak verlichting ook gekopieerd. Wat een bak licht nu.

Ook laatst rondom de speakers vervangen voor een composetje van Gladen. Tevens de deuren voorzien van ontdreuningsmateriaal en gelijk de instapverlichting gemonteerd en aangesloten. Wel druk mee geweest maar zeer tevreden nu. Wat een mooie strakke bassen nu met de originele radio.

Is origineel het vermogen ook gemeten? ben wel nieuwsgierig ernaar. De mijne is al wel voorzien van de DSG optimalisatie van TVS. Twijvel nog over motortuning al zou ik het bijna alleen al doen voor de cilinderuitschakeling.

Grt.

Peter
 

Jee13

Forumguru
Klopt, ben me nog ff aan het oriënteren voor stofvrije blokken, worden binnenkort vervangen.
Ik heb niet zo lang geleden aan voorzijde schijven en blokken vervangen

schijven van zimmerman via ebay en blokken van ATE, de gewone niet ceramic blokken
blokken remmen prima OEM kwaliteit, echt stoffen ze ook best wel.

Heb van de week remblokken via EBC UK binnengekregen, redstuff, dus ceramische blokken, ik wil ze binnenkort gaan monteren en kanje dan ervaring delen, ik las hier en op andere fora al veel goede berichten over EBC

Tip: via EBC UK, waren mijn blokken bijna 50 euro goedkoper dan via EBC NL
 

Michelv.

Forumguru
Zimmerman schijven zijn mijn ervaringen ook goed mee, in mijn ogen goed spul. De blokken zullen ook wel EBC worden, zijn denk ik nog niet zoveel bedrijven die ceramische blokken hebben in hun leveringsprogramma.
 
Bovenaan Onderaan