O3 TDI wordt.............. Golf Variant Highline TSI

Michelv.

Forumguru
Postduif is weer langs geweest;

360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg




2 Kabeltjes voor de Blind-spot in spiegels
2 blind-spot lampjes van een Passat voor inbouw in spiegelhuis (lampjes in spiegelglas schijnen slecht zichtbaar te zijn onder bepaald licht dus deze lampjes om te proberen) alleen de aansluiting is anders dus moet ik nog even oplossen.
En een Mini 0906 Dashcam met hardwire-kit.
 

Peter_Octavia

Forumguru
Gefeliciteerd met de Golf. Mooi auto al zeg ik het zelf.:D

Heb nagenoeg dezelfde al een jaartje in bezit en 25dkm verder.

Heb ook nog de modificatie liggen voor de verlichting in de deurpanelen liggen hier. Heb jij hiervoor een duidelijke handleiding al kunnen vinden of weet je het zelf?
 

Peter_Octavia

Forumguru
Gaat inderdaad om het aansluiten van de draden op de juiste pinnen in de modules en het activeren via VCDS (heb ik zelf ook in bezit origineel) De rest is geen probleem.

Als jij daarover informatie hebt ontvang ik die graag. Bvd.
 

Michelv.

Forumguru
Afgelopen weekend de elektrisch inklapbare spiegels in elkaar gezet en gemodificeerd (Led Puddle-lights, Dynamische Knipperlichten en de kabelboom voor de Blind-Spot erin gemonteerd)

360.jpg


360.jpg



Zou vandaag de spiegels overzetten, maar het weer werkt niet echt mee. Hopelijk van het weekend nog een droge dag.



Wel weer een pakketje binnen, Osram LEDriving Lights voor in de Mistlampen.



360.jpg


360.jpg
 

Michelv.

Forumguru
Vandaag de LEDrive Osram's in de mistlampen gezet.

Bestuurders kant LED Bijrijderskant de halogeen
360.jpg


Beide LED
360.jpg


Van Ali een Led Plafond verlichtingsunit binnen gekregen, bij een Golf zit er enkel een lamp in het plafond boven de laadruimte en niet zoals bij een Octavia aan beide kanten in de laadruimte dus erg weinig licht als je bij je Octavia 2 Ledlampen gewend bent, eerst kijken of deze Ledlamp genoeg licht geeft en anders maak ik net als bij een Octavia nog 2 Ledlampen in de laadruimte erbij.

Boven oud, Onder nieuw.
360.jpg


Oud.
360.jpg


Nieuw.
360.jpg


Gelijk De ODBeleven ff geprobeerd, de Ambient Colors aangevinkt :D

360.jpg
 

HarrieSkoda

Forumguru
Knap gedaan @Michelv. .

Hoe wist je dat dit allemaal mogelijk was?
Fora of zelf uitvinden?

Ben benieuwd hoe je de start-stop ombouw ervaart. Wil zelf nog de garagedeur knop in de knoppen voor de pook verwerken :D.
 
Bovenaan Onderaan