O3 TDI wordt.............. Golf Variant Highline TSI

Michelv.

Forumguru
Bij de nieuwere camera's(of headunits) heb je iets meer opties aan de rechterkant van het scherm(bij Highline camera dan) en de meedraaiende lijntjes inderdaad.

 

EdK

Forumguru
Dus je gaat wel voor orgineel met de camera in het VW logo weggewerkt
Dus zet je wagen in achteruit dat dan logo openklapt en camera tevoorschijn komt
 

HarrieSkoda

Forumguru
Mooie wagen @Michelv. !
Is een mooie tegenhanger van de Octavia vind ik persoonlijk.

Jij hebt meer geluk gehad met de stuur ombouw merk ik :maakmegek:.

Even over dat filmpje van die camera wat je plaatste, ik heb ook Octavia’s gezien waar deze zogenaamde ‘birdview’ op zat. Is dit ook standaard op de Octavia geleverd dat iemand weet?

Wel een lekker uitgebreide en ‘slimme’ camera is dat zeg. Lijkt een beetje op de Tesla features met herkenning van objecten :D.
 

Michelv.

Forumguru
Even over dat filmpje van die camera wat je plaatste, ik heb ook Octavia’s gezien waar deze zogenaamde ‘birdview’ op zat. Is dit ook standaard op de Octavia geleverd dat iemand weet?

Waarschijnlijk op de FL of met de MIB 2,5 en dan de highline camera natuurlijk.
 

Michelv.

Forumguru
Heb zo’n camera op een PFL vRS uit 2016 gezien.

Dan denk ik dat het aan 2 verschillende highline camera’s ligt.

De ene “highline” camera kan van te voren “ingeleerd” worden en zit geen extra module bij, en je hebt een Highline waar dus wel een extra module bij hoort, en dat die de extra functies dan wel ondersteunt.
 

Michelv.

Forumguru
Weer het nodige binnen gekregen afgelopen dagen.

Drive Mode Select setje
Start/stop module
4x Deurverlichting (zitten nu reflectoren in :shutup:)
Led Puddle-lights voor in de spiegels
Dynamische richtingaanwijzers voor in de spiegels (donker)
En OBDeleven om mee te spelen.


Na de vakantie kan het inbouwen beginnen

360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg
 

Michelv.

Forumguru
Niet echt omkeerbaar, maar elke x als je de auto start geeft ie na 2 seconden een pulsje en schakelt ie de start/stop daarmee uit, hetzelfde als je zelf met de fysieke knop zou doen(ben een beetje lui :laugh:)

Op de foto van de module staat de website, daar staan filmpjes over de module op.
 
Bovenaan Onderaan