[O2] Besteld :)

Steve

Senior Member
OK, hij is gisteravond besteld:

O2 Hatchback 1.9TDI DSG Elegance Attractive Business grey anthracite met stof eminent ivory. Verder: trekhaak vast 13-polig Jaeger, navigatie DVD W-Europa, ESP met hill hold control, bluetooth.

Lijkt mij compleet genoeg, en ik vertrouw dus op de ervaringen van andere caravanrijders:smiley29:.

De proefrit met de 308 is reeds geannuleerd!
Mooi hoor.

Wat kost die trekhaak nou inclusief onderbouwen ? of is de prijs van de skoda.nl site ook inclusief inbouw ?
Ik zit er aan te denken om dit later ook te laten doen.
 

!Škoda!

Actief lid
OK, hij is gisteravond besteld:

O2 Hatchback 1.9TDI DSG Elegance Attractive Business grey anthracite met stof eminent ivory. Verder: trekhaak vast 13-polig Jaeger, navigatie DVD W-Europa, ESP met hill hold control, bluetooth.

Lijkt mij compleet genoeg, en ik vertrouw dus op de ervaringen van andere caravanrijders:smiley29:.

De proefrit met de 308 is reeds geannuleerd!
Gefeliciteerd,

Mooie kleur, mooi interieur, en een mooie auto gekozen.
Veel suc6 :473:

@!Škoda! We krijgen hem wel over de streep :xyxthumbs:
Zie je wel? :xyxthumbs:
 
Trekhaak kost compleet met installatie € 495,=. Folder ligt binnen, maar vergeet niet dat ik al in een voorloop O2 Business Edition rijdt!

O ja, bij de extra's was ik nog vergeten: verwarmde voorstoelen, ruitenwisser achter en cadeau van de dealer de dubbele bodem voor de kofferbak.
Meer zat er niet in, want mijn werkgever heeft centraal al veel korting bedongen via Pon.
Ik zou hem volgens de dealer met zo'n 8 weken op moeten kunnen halen:yeah:
 

ppx

Donateur
vandaag ook een O2 besteld

Dag iedereen,

Nieuw op het forum, dus maar gelijk een draadje gezocht om op in te haken.
Ik heb me deze morgen, na gisteren het Autosalon te Brussel bezocht te hebben, een Octavia Combi besteld. Vermoedelijk geleverd half maart.

Als accessoires: half lederen bekleding (Onyx), multifunc stuur, Stream audio, parkeersensoren voor en achter, Coming Home functie, maxi dot scherm, trekhaak, metaalverf, regen en lichtsensor, alarm met sleepdetectie, 17" Pallas velgen met sportchassis, tapijten, dakrails, bandendruksensor en scheidingsnet (de hond, weet je wel).

Als nu nog alle berichten over de betrouwbaarheid, die ik hier op het forum tegenkwam, kloppen... dan ziet de toekomst er zonnig uit.

Grtzz uit Antwerpen

Ppx
 

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum. Klinkt als een leuke wagen die je hebt besteld!

Ik denk dat je qua betrouwbaarheid wel goed zit als ik al die berichten over de OII lees.

Leuke baan heb jij: iets CSI achtigs :) Wil dat zeggen dat je gewoon technisch rechercheur bent?
 

ppx

Donateur
CSI: ja, ik werk voor de Federale Gerechtelijke Politie. Nu is er wel een verschil met de functie tov Nederland. Bij ons behoort dat type personeel tot het middenkader (hoofdinspecteur). Maar al bij al is het gedoe hetzelfde....
Ja, leuke job....

Nu nog een leuke auto....


Grtzz
 

Steve

Senior Member
Nou is het wachten echt begonnen.
Ben bang dat ik slecht ga slapen vanavond :)

Zometeen na het eten mijn huidige auto maar eens leeg gaan halen en even de stofzuiger erdoorheen jassen.
Dan even na de pomp om even snel de auto door de krasstraat te rijden.

Morgen zal ik een nieuw topic starten in het gedeelte mijn auto en een review schrijven want dit topic van mij is erg vervuild geraakt indertijd.
Niet dat het erg is (lekker gezellig enzo).
 

Fabia

† In Memoriam
Ach als je niet kan slapen dan ga je toch dit forum nog eens rustig door lezen. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe Skoda.
 

Steve

Senior Member
Ach als je niet kan slapen dan ga je toch dit forum nog eens rustig door lezen. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe Skoda.
Ik heb de checklist al klaarliggen.
Straks de folder er nog even bijpakken om te kijken of het nogsteeds hetzelfde boekje is als in November 2007.

Ik kom de dag/nacht wel door :laugh:
 
Bovenaan Onderaan