[O2] Besteld :)

skodaboy

Forumguru
Proficiat met de aankoop, een 4x4 is toch wel een speciale wagen. Waarom hebt ge uwe vorige Octavia zo snel weg gedaan? Heeft de dealer die overgenomen, en hoeveel hebt ge ervoor gekregen als ik mag vragen? Dat lijkt me ook een fijne wagen met die 130pk motor. Misschien kunt ge er particulier meer voor krijgen, succes!

omdat ik al langer intresse heb in een octavia 02 4X4,ik heb over de octavia 01 waar ik nu nog ff mee zal rijden eigenlijk geen klagen,maar ik wil toch liever zo'n 4X4 omdat ik altijd s'nachts en s'morgensvroeg op de baan ben,en daar door draait de kmteller ook goed en idd zo'n 130pk motor presteerd goed,dat merk je met stoplichtsprintjes.:D
maar in de 4X4 komt nog een chip,omdat ik het orgineel vermogen wat weinig vindt; :super:
ja,de dealer heeft de wagen overgenomen en geeft zo'n 8000euro's voor de wagen.
 

Fabia VRS

Nieuw lid
omdat ik al langer intresse heb in een octavia 02 4X4,ik heb over de octavia 01 waar ik nu nog ff mee zal rijden eigenlijk geen klagen,maar ik wil toch liever zo'n 4X4 omdat ik altijd s'nachts en s'morgensvroeg op de baan ben,en daar door draait de kmteller ook goed en idd zo'n 130pk motor presteerd goed,dat merk je met stoplichtsprintjes.:D
maar in de 4X4 komt nog een chip,omdat ik het orgineel vermogen wat weinig vindt; :super:
ja,de dealer heeft de wagen overgenomen en geeft zo'n 8000euro's voor de wagen.[/quote]

Dat origineel vermogen is inderdaad vrij weinig, maar waarom hebt ge de wagen terug in Hasselt gekocht? Die dealer had u toch bedrogen? Er zijn in Limburg toch veel dealers, in Beverst en in Genk weet ik er eentje liggen en ik dacht dat er in Lanaken ook nog eentje is.
 

skodaboy

Forumguru
ja idd in limburg is meer dan 1 skoda-dealer,ben dan ook rond geweest voor een prijs berekening van de 4X4,ben dan ook bij drie dealers geweest en de prijzen kwamen kwasie over één uit,ik heb idd een missing gehad bij die dealer uit hasselt,maar das intussen verleden tijd...iedere dealer heeft wel zijn voor en nadelen...kheb ook gemakkelijks halve in hasselt gekocht waarom zou ik "verder" rijden naar een andere dealer als ik deze op 1.5 km van mijn deur heb?

Trouwens bij mijn tour door limburg voor een prijs toen,kwam ik bij een dealer aan,en vroeg info over zo'n octavia 4X4 en een prijsbereking ik kreeg als antwoordt "kom bij 14 dagen maar terug,ik kan u nu niet helpen."
als ik zo'n opmerking krijg he,dan verrek ik het wel he om daar nog eens lang te gaan,laat staan een auto te kopen!!
 

skodaboy

Forumguru
ja idd in limburg is meer dan 1 skoda-dealer,ben dan ook rond geweest voor een prijs berekening van de 4X4,ben dan ook bij drie dealers geweest en de prijzen kwamen kwasie over één uit,ik heb idd een missing gehad bij die dealer uit hasselt,maar das intussen verleden tijd...iedere dealer heeft wel zijn voor en nadelen...kheb ook gemakkelijks halve in hasselt gekocht waarom zou ik "verder" rijden naar een andere dealer als ik deze op 1.5 km van mijn deur heb?

Trouwens bij mijn tour door limburg voor een prijs toen,kwam ik bij een dealer aan,en vroeg info over zo'n octavia 4X4 en een prijsbereking ik kreeg als antwoordt "kom bij 14 dagen maar terug,ik kan u nu niet helpen."
als ik zo'n opmerking krijg he,dan verrek ik het wel he om daar nog eens lang te gaan,laat staan een auto te kopen!!
 

Steve

Senior Member
Weeee zojuist op eBay een originele RNS 510 V2 DVD weten te bemachtigen voor 77,13 euro incl. verzenden :)
Via eBay was er weinig info bij en heb de verkoper hierom om meer info gevraagd en gekregen inclusief foto`s en een uitgebreide beschrijving van de DVD.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=360011605248&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=023

Het is dan wel een DVD in VW hoesje maar gaat prima werken heb ik begrepen.
Zoniet gaat ie weer in de verkoop en maak ik er iemand anders weer blij mee voor dat geld.

Morgen gaat ik trouwens even langs de dealer om vast mijn auto te bekijken en misschien even snel een foto schieten.
Of die foto lukt weet ik niet want hij staat in de "kelder" werd mij verteld.
 

Steve

Senior Member
Foto`s zijn dus wel gelukt en had alle tijd om er een aantal te maken :)

Er is nog niet echt veel te zien aangezien de auto nog niet gepoetst is en nog niet alle opties heeft.
Maar je krijgt een beetje een idee zo.
Skoda-Octavia.jpg


En hier alle foto`s voor degene die ze wil zien (het zijn er 28 in totaal).
Plaatjes zijn klikbaar zodat je ze in ware grote kunt zien.
http://www.myhdtv.nl/gallery/thumbnails.php?album=3

Ik ben zeer tevreden over de bekleding die is erg mooi ook al is het stof en geen leer.
Oh en niet geheel onbelangrijk hij heeft gelijk een datum geprikt met me voor de aflevering.
Dit is geworden 24 januari om 10:00 uur <-- dat duurt nog zooooooooo lang.
Nog 16 nachtjes slapen (ik lijk wel een klein kind lol).
 

Jeje

Lid
Ik heb dezelfde kleur maar dan als Combi (RS), en deze velgen voor mijn winterbanden. Zomerbanden op 18 inch, erg mooi
 
Nog 16 nachtjes slapen (ik lijk wel een klein kind lol).

Nog maar 16! 'Die van mij' gaat deze week besteld worden. Da's dus pak 'm beet 8 weken x 7 nachtjes = 56 nachten. Ongeveer net zolang als Coen5000. En al die tijd in een voorloper Astra 1,3 diesel zonder navigatie, BT telefoon, airco etc....

Bedankt voor de foto's en 'enjoy the rides' vanaf de 24e!
 

Steve

Senior Member
Nog maar 16! 'Die van mij' gaat deze week besteld worden. Da's dus pak 'm beet 8 weken x 7 nachtjes = 56 nachten. Ongeveer net zolang als Coen5000. En al die tijd in een voorloper Astra 1,3 diesel zonder navigatie, BT telefoon, airco etc....

Bedankt voor de foto's en 'enjoy the rides' vanaf de 24e!
Haha die Astra (ik noem het een kadett) heb ik ook maar dan wel met airco.
 

Steve

Senior Member
Gelukkig zitten we in de winter en is die airco niet echt nodig. Die Kadett - LOL - heeft wel als 'luxe' 6 versnellingen. Tjonge!
Dat vond ik dan nog 1 van de voordelen van die 1.3 motor.
Mijn vorige Kadett was een oud type 1.7 herriebak.
Heb jij trouwens een Hatchback of een Combi besteld ?

Oh trouwens de dealer vertelde me vanmorgen dat ze voor iedereen gewoon de navigatie kaarten op de HDD laden ook al heb je de DVD niet besteld.

Komt ie nu mee nadat ik een DVD heb gekocht :shocked:
 
Ik ga voor de Combi. Lekker veel ruimte en ik vind de belijning mooier aan de zijkant (maar da's een persoonlijke voorkeur). Moet trouwens wel even checken of er zilveren dakrails opkomen.

Over zilver gesproken, ik zag op de foto's de middenconsole in het zwart en die leek een ander zwart dan de rest van het dash. Waarschijnlijk omdat het een andere kunststof is en jouw flitser er recht op stond lijkt de kleur anders, maar ik denk er nog over om zo'n RS front erin te laten zetten.
 

Steve

Senior Member
Ik ga voor de Combi. Lekker veel ruimte en ik vind de belijning mooier aan de zijkant (maar da's een persoonlijke voorkeur). Moet trouwens wel even checken of er zilveren dakrails opkomen.

Over zilver gesproken, ik zag op de foto's de middenconsole in het zwart en die leek een ander zwart dan de rest van het dash. Waarschijnlijk omdat het een andere kunststof is en jouw flitser er recht op stond lijkt de kleur anders, maar ik denk er nog over om zo'n RS front erin te laten zetten.
Op de elegance attractive business krijg je zilveren dakrails.
Het zwart van de middenconsole is hetzelfde zwart als de rest van het dashboard.
Komt waarschijnlijk door de flitser en dat er geen zonlicht bij kon komen, de wagen stond in een donkere kelder met alleen TL verlichting.
 

van inkel

Forumguru
@kilometervreter, als er geen zilveren dakrails op komen wil ik misschien wel ruilen. Op die van mij zitten wel zilveren, en ik heb liever zoewart.

@[SV] Heb ik ook wel eens "een beetje te enthousiast ebayen"
suc6 met wachten, mooie auto btw.
 

Jeje

Lid
Ik vind zwarte ook mooier dan zilveren

@kilometervreter is 't afzien met die opelslopel?:smiley29:
maarja er zit wat moois aan te komen:super:
 

02maniak

Nieuw lid
Ik wil niet rotdoen, maar JIJ gaat er in rijden dus jij MOEt zelf uitkiezen. Waarom vraag je aan ons?? Smaken verschillen eenmaal.
 
@van inkel & jeje: wordt wel erg zwart zo, lijsten en auto in dezelfde kleur. Kan dan in het weekeind nog bijverdienen door 'm als begravenisauto in te zetten (grapje op het werk). Kan mij voorstellen dat bij een lichte kleur de voorkeur uitgaat naar zwarte lijsten. En wat die Opel betreft: het maakt het plezier alleen maar groter als ik 'straks' in mijn Octavia kan stappen,

@02maniak: wie vraagt er hier iets? heb ik ergens een post gemist?
 
Bovenaan Onderaan