[O2] Besteld :)

Steve

Senior Member
Vandaag even een bestelling gedaan voor wat Meguiar`s spul
smiley.gif

Kost een vermogen maar dan heb je ook wat.

1x Meguiars NXT Generation Tech Wax
1x Meguiars NXT Generation Spray Wax
1x Meguiars NXT Generation Speed Detailer
1x Meguiars NXT Generation Car Wash
1x Meguiars NXT Generation Glass Cleaner
1x Meguiars NXT Generation Insane Shine Tire Coating
1x Meguiars NXT Generation Cockpit Shine
1x 6.5'' Meguiars Soft Buff White Foam Polishing
1x 6.5" Meguiars Soft Buff Yellow Foam Finishing
1x Water Magnet
3x Supreme Shine doeken
4x High Tech Applicator Pads

Duurt het nog lang voordat het de 3de week van januari is ?
Kan niet wachten.
 

Steve

Senior Member
Wat kost dat nou, als ik vragen mag?
Ik heb het besteld in de US en kwam op een 100 dollar uit min de korting van 15% die tot afgelopen vrijdag was.

Hetzelfde pakket vanuit nederland kost minimaal het dubbele en wilde hiervoor wel een gokje wagen.

Er zal best nog invoer rechten betaald moeten worden maar dan nog ben ik goedkoper uit.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb het besteld in de US en kwam op een 100 dollar uit min de korting van 15% die tot afgelopen vrijdag was.

Hetzelfde pakket vanuit nederland kost minimaal het dubbele en wilde hiervoor wel een gokje wagen.

Er zal best nog invoer rechten betaald moeten worden maar dan nog ben ik goedkoper uit.

Je moet de verkoper vragen een laag bedrag te zetten op de factuur of NCV (No commercial Value) of gift. Met een beetje massel slipt het door de douane heen.
 

Steve

Senior Member
Je moet de verkoper vragen een laag bedrag te zetten op de factuur of NCV (No commercial Value) of gift. Met een beetje massel slipt het door de douane heen.
Had ik vantevoren al gevraagd maar daar doen ze niet aan helaas.
Ben ondertussen wel al te weten gekomen wat de verzend kosten zijn.
Dit komt op +-85 dollar :crazy:
 

Steve

Senior Member
Zojuist van de dealer gehoord dat mijn auto in het land is.
Uitlever week zal week 2 zijn gezien de drukte van week 1.

Hij staat nog niet op kenteken maar dat gebeurd volgende week.
 

van inkel

Forumguru
Jammer geen nieuw kentenken, had ik ook graag gewild.
Het lijkt er op dat we onze auto's gelijktijdig gaan ontvangen.
Alvast veel voorpret en een veel veilige km's in 2008.
Ik zie nog wel als je DVD ff vast mag houden ;)
 
Weet iemand of de combinatie Octavia kleur Cappuncino Beige met Ivory bekleding te licht wordt?? Ga namelijk een nieuwe auto leasen (octavia dus) en het leek me wel een mooie combinatie. De dealer keek wel erg vreemd toen ik dit voorstelde en gaf aan dat het te licht zou worden.

Verder ben ik een rookie met uitkiezen, iemand nog tips waar ik op moet letten?? Ik ga dus voor de elegance attr business uitvoering.

Alvast bedankt
de kleur capuchinno met Ivory interieur is zeer sjiek, er rijden er best wel wat rond in deze combinatie (inclusief mijn auto). Een donkere kleur met Ivory interieur is ook mooi de zwart of grijs/antraciet. Ik moet toegeven het is gauw zichtbaar dat het vies word, maar het maakt de auto wel veel groter aan de binnenkant. Het is mijn standaard interieur, ik wil gewoon geen zwart interieur dat is veel te donker in ons grijse landje...
 

Steve

Senior Member
Zojuist van de dealer gehoord dat mijn auto in het land is.
Uitlever week zal week 2 zijn gezien de drukte van week 1.

Hij staat nog niet op kenteken maar dat gebeurd volgende week.
Hmm nou breekt mijn klomp.
De dealer belt me net dat mijn auto vandaag is afgeleverd bij PON en dat ie in de loop van de week naar de dealer verscheept word.
Dus hij staat er nog helemaal niet wat de andere verkoper mij maandag vertelde.
Aflevering is nu ongeveer eind januari :(
 

skodaboy

Forumguru
ik heb deze morgen bij mijn skoda-dealer uit Hasselt
een nieuwe skoda octavia combi 02 elegance 4X4 besteld
over een week of 8 zou ik de wagen kunnen afhalen in de garage;
zijn er hier skodarijders die ervaring hebben met het rijden met zo'n octavia 4X4 kan iemand mij vertellen of je echt iets merkt van het verschil in de rijeigenschappen tussen de "gewone" octavia en een 4X4?
 

Jeje

Lid
Ik ga a.s. zaterdag mijn O2 Combi RS ophalen, ben erg benieuwd na jaren Italiaans gereden te hebben.
 

Fabia VRS

Nieuw lid
ik heb deze morgen bij mijn skoda-dealer uit Hasselt
een nieuwe skoda octavia combi 02 elegance 4X4 besteld
over een week of 8 zou ik de wagen kunnen afhalen in de garage;
zijn er hier skodarijders die ervaring hebben met het rijden met zo'n octavia 4X4 kan iemand mij vertellen of je echt iets merkt van het verschil in de rijeigenschappen tussen de "gewone" octavia en een 4X4?

Proficiat met de aankoop, een 4x4 is toch wel een speciale wagen. Waarom hebt ge uwe vorige Octavia zo snel weg gedaan? Heeft de dealer die overgenomen, en hoeveel hebt ge ervoor gekregen als ik mag vragen? Dat lijkt me ook een fijne wagen met die 130pk motor. Misschien kunt ge er particulier meer voor krijgen, succes!
 
Gisteren besteld een O2 1.9TDI Hatchback DSG met chiptuning, trekhaak vast, metallic lak Anthracite Grey en Eminent Ivory bekleding, dubbele bodem kofferbak, verwarmde voorstoelen, ruitenwisser achter en bluetooth.
Uit te leveren rond 1 maart.

Via de leasemij - en dat is echt toeval - tijdelijk een O2 BE 1.9 TDI zwart met metallic lak en radio Stream:xyxthumbs:. Ik zou hem kunnen houden, maar dan mis ik de DSG bak en navigatie, en moet ik fors betalen om er alsnog een trekhaak op te zetten. En ik vind de donkere bekleding een stuk minder mooi. Dus toch maar besteld!
 
Bovenaan Onderaan