[O2] Besteld :)

Steve

Senior Member
Hallo ik heb de O2 HB Elegance Attractive Business bijna besteld.
Eerst nog even een proefrit maken in de Combi en HB aanstaande zaterdag ochtend bij Hegeman in Arnhem :)

Ik ga er het navigatie/velgen/xenon pakket bijbestellen ter waarde van 1340 euro want dat kun je natuurlijk niet laten lopen voor dat geld.
Ook de wiswas op de achter ruit ga ik meebestellen en een dubbel uitlaat sierstuk en de Sonniboy set voor een HB.

Ik ben er alleen nog niet helemaal uit welke kleur ik moet (mag) bestellen.
Ik dacht zelf aan Zwart Mica met de Ivory stoffen bekleding aangezien half of compleet leder me te duur in de lease gaat worden.

Iemand nog mooie combinatie suggesties misschien ?
Of eventueel andere suggesties mogen ook uiteraard.
 
Ik vond het Attractive Business pakket juist onaantrekkelijk en heb gekozen voor de Business Edition. Navigatie was voor mij niet nodig vanwege losse TomTom. Daarnaast komt het Attractive Business pakket bovenop de prijs voor de Elegance terwijl de Business Edition 300 euro goedkoper is. Scheelt dus in de bijtelling (in mijn geval, want leaseauto) een bedrag van 1340 euro + 300 euro = 1640 euro. (netto per maand ong 17 euro in 2008, 25% bijtelling) Ik heb op mijn auto de Stream MP3 als dealeroptie besteld. Heb nu geen audiobediening op het stuur en geen cornerfunctie op de mistlampen maar kan wel MP3's afspelen in de CD-speler ipv aux in.
Zwart is overigens wel een mooie kleur, zeker icm zilverkleurige dakrails.
Island Green of Storm Blue vind ik ook erg mooi.
Succes met je keuze.
 

Steve

Senior Member
Bedankt voor je antwoord.
Ik zal nog eens verder gaan kijken welke configuraties er mogelijk zijn.
Al vind ik die navigatie wel erg makkelijk.

Dat gesleep van me PDA is dan afgelopen :grin:
 

Steve

Senior Member
Ah ik meen al zoiets gelezen te hebben maar kon het niet meer vinden op het forum.
Ik zocht vast verkeerd :)

Ik woon in NL dus ga het dan niet bestellen.
Thx voor het antwoord.
 

van_der_P

Senior Member
Het zwart van Skoda is een prachtige kleur er zit iets van glittertjes in. En als dat in de zon staat is dat magnifiek.
Maar het is wel een poetskleur, en dat moet je natuurlijk wel willen. Want je ziet er alles op.
Voor mij nooit meer een zwarte auto.
 

Steve

Senior Member
Klopt inderdaad dat het een poets kleur is maar heb ik geen problemen mee.
Ze hebben bij Hegeman precies de kleur staan die ik wil hebben met ivory interieur en dat ziet er zeer gelikt uit :)

Ik heb mijn keuze gemaakt nu alleen even wachten op de info van de dealer vwb de interne losse bleutooth module wat dat gaat kosten af fabriek en dan druk ik mijn bestelling er doorheen.
 

Steve

Senior Member
Wat me alleen tegenviel was dat de Nexus vervangen gaat worden door de Columbus (dat is prima wat mij betreft) alleen zou de DVD van West Europa er deze keer wel bijgeleverd worden.

Wat schets mijn verbazing toen de dealer mij een interne email liet zien dat de DVD erbij besteld dient te worden a 245 euro !

Dat is toch wel erg veel geld vind ik.
Lever op zijn minst Nederland mee als je Navigatie af fabriek leverd.

*edit* Zojuist definitief mijn bestelling doorgevoerd op de site van ING Carlease :) :) *edit*
 

Steve

Senior Member
Hmm ING Car Lease belde mij vanmiddag de de configuratie was afgekeurd :biggthumpdown:

Nu het goede nieuws :)
Ik had dus de Elegance Attractive Business besteld en daar boven op nog eens het losse aktie pakket (wist ik veel is mij niet verteld door de dealert).

Nu gaat de prijs dus mooi omlaag met 1340 euro en daar heb ik nu mooi de volgende accessoires voor gekozen en nog ben ik goedkoper uit yay :super:

Af Fabriek Alarm
Bluetooth kit (Parrot is leuk maar hoe minder in het zicht hoe beter) en de houder ga ik gebruiken voor mijn telefoon.
En een Afdeknet voor in de kofferbak om het schuiven van losse spullen tegen te gaan.

Al met al ben ik weer blij en ben zelfs met die opties nog 11 euro per maand goedkoper uit.

ps kan een mod mischien "bijna" uit de topic titel halen ? Ik mag het schijnbaar niet aanpassen.
 

Tijg

Actief lid
ps kan een mod mischien "bijna" uit de topic titel halen ? Ik mag het schijnbaar niet aanpassen.

Je kan het zelf ook, als je een edit doet op je beginpost en dan in het editvenster "Meer Opties" aanklikt. :xyxthumbs:

btw, mooie bak.
 

Steve

Senior Member
Je kan het zelf ook, als je een edit doet op je beginpost en dan in het editvenster "Meer Opties" aanklikt. :xyxthumbs:

btw, mooie bak.
Hmm goeie :)
Ik heb de optie edit niet in mijn begin post.
Alleen de laatste post kan ik editen maar daar kan ik de topic titel niet aanpassen.

Misschien dat er ergens iets verkeerd staat in mijn gebruikers instellingen, ik zal eens zoeken.

*edit* nope kan niets vinden in de gebruikers instellingen dus ik kan het niet editen helaas*edit*
 

Steve

Senior Member
Vandaag eindelijk de toezegging van de dealer gekregen dat de auto besteld is.
Duurde uiteindelijk langer omdat mijn werkgever de auto bij leaseplan heeft besteld ipv ING Carlease, omdat ze goedkoper waren.
Ben nu alleen benieuwd of ze de minder prijs doorberekenen naar mij of dat ze de ING prijs aanhouden.

De levertijd bedraagd +- 10 weken (3de week januari) misschien dat het nog een weekje verkort werd maar daar moest ik niet op rekenen.

10 lange weken nog en dan komt ie eindelijk :)
 

Fabia

† In Memoriam
Hmm goeie :)
Ik heb de optie edit niet in mijn begin post.
Alleen de laatste post kan ik editen maar daar kan ik de topic titel niet aanpassen.

Misschien dat er ergens iets verkeerd staat in mijn gebruikers instellingen, ik zal eens zoeken.

*edit* nope kan niets vinden in de gebruikers instellingen dus ik kan het niet editen helaas*edit*

Volgens mij moet je dit doen in je eerste bericht. Het is mij wel een keer gelukt om de topic titel te veranderen.
 

Steve

Senior Member
Volgens mij moet je dit doen in je eerste bericht. Het is mij wel een keer gelukt om de topic titel te veranderen.
Klopt maar in het eerste bericht kan ik niets meer editen.
Alleen in mijn laatste reply is de edit button voor een bepaalde tijd zichtbaar en daarna niet meer.
 

tpperik

Nieuw lid
Octavia 1.6. FSI Elegance uitvoering

Weet iemand of de combinatie Octavia kleur Cappuncino Beige met Ivory bekleding te licht wordt?? Ga namelijk een nieuwe auto leasen (octavia dus) en het leek me wel een mooie combinatie. De dealer keek wel erg vreemd toen ik dit voorstelde en gaf aan dat het te licht zou worden.

Verder ben ik een rookie met uitkiezen, iemand nog tips waar ik op moet letten?? Ik ga dus voor de elegance attr business uitvoering.

Alvast bedankt
 

Steve

Senior Member
Weet iemand of de combinatie Octavia kleur Cappuncino Beige met Ivory bekleding te licht wordt?? Ga namelijk een nieuwe auto leasen (octavia dus) en het leek me wel een mooie combinatie. De dealer keek wel erg vreemd toen ik dit voorstelde en gaf aan dat het te licht zou worden.

Verder ben ik een rookie met uitkiezen, iemand nog tips waar ik op moet letten?? Ik ga dus voor de elegance attr business uitvoering.

Alvast bedankt
Persoonlijk vond ik de cappucino kleur te licht in combinatie met ivory bekleding.
Maar misschien dat ze ergens een model hebben staan in die kleur combinatie ?
Ik zou zeggen bel Pon in Leusden eens die weten volgens mij wel waar je vanalles kunt bezichtigen.

Qua tips kan ik je vertellen kijk goed wat er in de folders staat en lees dit forum eens door.
Hier heb ik ook een aantal tips vandaan gehaald.
 
Bovenaan Onderaan