Nu ook een Fabia 1.

Hakar

Donateur
@Cordoba de kleur is volgens kenteken beige, en of dat nu van de cappuccino of de champagne is, geen idee.

De Pool is geen Hollandse Schapendoes, maar een Polski Owczarek Nizinny, kort vertaald Poolse Herder.
Na WO 2 nagenoeg uitgeroeid, maar gelukkig door goed fokbeleid langzaam weer terug.
Trouw aan baas en directe of aangewezen omgeving, zeer terughoudend naar alles wat het niet kent.

@Cordoba @Rallye Letters laten we zitten, lekker origineel.
 

Hakar

Donateur
Vanochtend toen de zon nog een beetje scheen te schijnen, nog even bezig geweest.

De aftermarket radio ging niet automatisch aan bij het inschakelen van het contact, en dat vindt vrouwlief vervelend.
Dus maar even gefixed.
Simpel de rode en gele voedingstekkers omgewisseld, et voila nu werkt het wel.

Ook geprobeerd één van de ABeetjes voor de CV aan de praat te krijgen met behulp van het topic https://www.skodaforum.nl/forum/i/vervangen-batterij-sleutel.30367/page-3
Nu het wat donkerder wordt in de lucht, maar weer een stukje rijden, ruitenwissers testen :deuk:
 

EdK

Forumguru
de kleur is volgens kenteken beige, en of dat nu van de cappuccino of de champagne is, geen idee.
Geen van beide kleuren die je opnoemt
Zelfde model Fabia 1 combi gereden en ook zelfde kleur en dat noemde men toen nog sahara beige , dat naderhand cappuccino beige ging noemen tot vandaag de dag.
Kleurverschil tussen de beide ? Nihil
 

Hakar

Donateur
Geen van beide kleuren die je opnoemt
dat noemde men toen nog sahara beige , dat naderhand cappuccino beige ging noemen tot vandaag de dag.
Kleurverschil tussen de beide ? Nihil

Komt mooi uit, moet toch nog op visite bij mijn tante in Marokko.
Eerst even via mijn neef in Italië, bij laten kleuren met wat Cappuccino :jaja:, en daarna laten polijsten in de Sahara :jaja:.
 

Hakar

Donateur
Pech.....

Wilden we gisteren na 11.02 uur omdat het wat donkerder werd in de lucht een stukje rijden om de ruitenwissers te testen.

Geen drup regen gehad :cry:.
 

peterhuppertz

Forumguru
@Hakar Vergis ik me als ik denk dat je nogal wat plezier ontleent aan het rijden in je nieuwe aanwinst? :D

Er was ooit een dagbladreclame voor een nieuwe auto in het luxe-segment, met als payoff "gelukkig woon ik nogal ver van mijn werk".
 

EdK

Forumguru
Dus van een rijdende rugzak met kampeerstoeltjes weet jij nog een aanhanger te maken.......
Man je schoonmoeder past er nog niet eens in, laat staan als je een MUD aardappels mee moet nemen of halen....:pardon:
 

Hakar

Donateur
Vandaag een pakje uit Tsjechie ontvangen.
Auto beetje opgeleukt.

IMG_20180312_180812.jpg


IMG_20180314_104308.jpg

IMG_20180312_152215.jpg


IMG_20180312_160508.jpg


IMG_20180312_180812.jpg


Komt nog meer aan, alleen wordt dat nog gezocht in het magazijn van Kansberg, bij Ome Ali.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan