Nu ook een Fabia 1.

Hakar

Donateur
Nee joh. :troost:

Staat er toch Privacyshades.
Die zijn altijd zwart.
Ben ze overigens wel via mijn Pabo (pedagogische academie voor het basisonderwijs) connecties op het spoor gekomen.:D
 

Cordoba

Forumguru
:lezen:Pabo, privacy, zwart, rood:pieker: Pabo, is toch zo'n internetwinkel voor grote-mensen-speeltuig, dan zouden rode shades mij ook niet verbazen. :D

(ik weet waar PABO voor staat, tijdens mijn studietijd had onze studierichting nog wel eens feesten samen met de PABO. Op de PABO waren de heren ver in de minderheid, op de HTS waren de vrouwelijke studenten op je vingers te tellen, dus dat was een mooie combi. Andere studierichtingen op de HTS waren daar ook wat jaloers op.)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

turboturbo

Forumguru
Klemmetjes oa makkelijk verkrijgbaar op Winparts.

Die op de achterste zijruiten blijven bij mijn O1 ook zonder klemmen zitten. Achterklep had ik dacht ik ook maar 2 nodig, alleen voor boven. Onder klemde vanzelf.
 

Hakar

Donateur
@turboturbo wist ik inmiddels door de diverse topics waarin de shades voorbij komen, maar toch bedankt voor de extra attentie.
Moet alleen nog even zeker weten welk klemmetje, want Winparts heeft er slechts 29 verschillende.

En maar blijven volhouden dat ze zwart benne....

Nou je het zegt, er was er eentje die niet helemaal zwart was, had één van de kinderen van de verkopende partij met Kinderkreide op getekend in de kleur oranje. :jaja:
 

Hakar

Donateur
Zwart :cry:

IMG_20180827_135936.jpg


Op de achterruit zijn ze eerst zonder clipjes gemonteerd.
Net even een paar slechte wegen in de omgeving bereden, en de klep een aantal keren open en dict gedaan.
Vooralsnog blijven ze gewoon zitten, maar indien nodig weet ik de clipjes mede dankzij @turboturbo te vinden.

Okay, zo hier en daar piept er een klein streepje wit of licht door, van binnen uit merk je daar helemaal niks van.
Weer een leuke aanwinst voor € 28,-- inclusive versand aus Deutschland.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan