Nog steeds veel bekijks!!

dvdlely

Forumguru
In Gouda staat een hele mooie Karoq, die is nu verkocht geloof ik. Dat zou best een leuke opvolgen zijn, maar hij is niet leverbaar met een 2 liter benzine motor. Of een 1,8 wat dat betreft. En een Kodiaq is meteen een hele stap, zoveel ruimte heb ik niet nodig en die moet ook betaald worden. Dan zou ik toch voor de Tiguan gaan denk ik.

Snap ik. Alleen vergis je niet wat een Tiguan met een R line pakket al gauw kost... maar goed de Arteon en Tiguan zitten wat dat betreft in dezelfde prijsregio
 

dvdlely

Forumguru
Vandaag alweer 26 keer iemand z'n nek verrekt. Terwijl ik dit bericht type weer 2! Blijft leuk dit! En dan te weten dat we maar een paar uur van de dag bij de caravan zitten. Mijn vrouw helpt inmiddels ook mee met tellen, ze vind het ook bijzonder! :jaja:
 

eriktv

Forumguru
Mooie auto, maar niet doen! De instap achterin is een ramp. De ruiten van de achterportieren hebben geen omlijsting. De scherpe hoeken van de ruiten gaan gegarandeerd gaten in hoofden opleveren bij het instappen.

Dan zou ik in ieder geval niet zo vaak hoeven rijden :D Iedereen wil nu altijd dat ik rijd met de Superb, omdat het zo vorstelijk zit achterin..
 

B.Stuurder

Forumguru
Als ik zou moeten kopen had ik dat misschien ook gedaan. 45k inclusief BPM en BTW wat we in NL allemaal moeten betalen?
Er stond ook een Arteon in Gouda, voor € 47K, geen R line, maar wel met alle opties die je in principe nodig hebt, echt geen armoedig modelletje.
 

B.Stuurder

Forumguru
Mooie auto, maar niet doen! De instap achterin is een ramp. De ruiten van de achterportieren hebben geen omlijsting. De scherpe hoeken van de ruiten gaan gegarandeerd gaten in hoofden opleveren bij het instappen.
Ik zit ook zo vaak achterin. En mijn kinderen zijn veerkrachtig genoeg, plus als je ze voor alles beschermd leren ze niks.;)
 

JeSko

Forumguru
Leuk topic! Ik merk toch ook wel dat mensen men S2 nakijken of bekijken. Met toch wel grote regelmaat. En toch wil ik hem een pak unieker hebben:D

Leukste reactie tot nu toe was; amai knappe bak zeg, Audi zeker? Kost vast veel?"

Haha neen Skoda, kost de helft van Audi, maar prima kar hoor:D:deuk:
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Kijk dat is een speciale S2, echt een juweeltje! Ik kan de mijne zo al helemaal voorstellen, :jaja:

Welke verlaging is dat? Wel een schroefkit denk ik...?
 

s-line

Forumguru
Dat was een door mijzelf aangepaste kw-schroefset, voor 7,5cm verlaagd en achter 7cm. Ik was er toen de tijd ook super content mee.:jaja:
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Stond super dik zo! Echt waar:thumbsup: jammer dat zo'n verlaging in BE betekent dat je alles stock moet terugsteken voor de keuring, en qua wegeninfrastructuur is 7 cm hier ook niet aan te raden, maar goed ik zal al blij zijn dat de mijne 30mm rondom zakt binnenkort:D want dit -> bijlage, is echt te hooooooooog:angry:

20200318_094711_copy_1512x2016.jpg 20200318_094738_copy_1512x2016.jpg
 

JeSko

Forumguru
Ook één keer duimpje gehad van een Nederlandse S2 rijder in Mol België, nog nooit zoiets meegemaakt eigenlijk.
 

s-line

Forumguru
Hij rijdt er nog steeds mee, die jongen die hem van mij heeft gekocht. Al vanaf december 2014. Zag hem laatst rijden op de snelweg
 

Bijlagen

  • 7E26685B-4BF0-4B3F-A9F5-C1CE91D6213D.jpeg
    7E26685B-4BF0-4B3F-A9F5-C1CE91D6213D.jpeg
    140,1 KB · Weergaven: 117
Bovenaan Onderaan