Nog steeds veel bekijks!!

philippe bakker

Forumguru
Tja, hoe vaak kom je nu een haai tegen op het droge...

Vorige week een collega mijn auto (Fabia 3 combi) laten zien, die zelf aan het kijken is om zijn Golf te vervangen door een jonger exemplaar. Zijn eerste reacties: "dat lijkt wel een Octavia zo ruim" en "alle knoppen zitten op de juiste plaats, net als bij mijn Golf". Dat was duidelijk iemand die nog een behoorlijk vooroordeel heeft over Skoda, maar het zou me niet verbazen als deze arts straks een Skoda koopt in plaats van een VW. Wat dat betreft een beetje vergelijkbare reactie als bij de collega's van @philippe bakker
Maar bij de Belgische bakkers is het AMG Porsche Mercedes BMW tesla .... en ja dan kom ik af ...
 

philippe bakker

Forumguru
@philippe bakker In Nederland is een VW net zo duur als een AMG in Belgie. ;)
Ik weet niet se. Toevallig kwam vorige dinsdag een collega mij oppikken om naar een machine ergens te gaan kijken. Komt hij met een BMW x5 M50d af. Full option en 5 maand oud. 110.000 euro. Ik helemaal in de wolken! Zegt hij : kom ge moogt rijden ... wouw !!!! Ik reed 120 op de autostrade en da beest dronk 14 lit !!!!! En wat een luxe seg. Nadien voelde mijn rs aan als een plastieken lada
 

leon-cupra

Forumguru
Ik weet niet se. Toevallig kwam vorige dinsdag een collega mij oppikken om naar een machine ergens te gaan kijken. Komt hij met een BMW x5 M50d af. Full option en 5 maand oud. 110.000 euro. Ik helemaal in de wolken! Zegt hij : kom ge moogt rijden ... wouw !!!! Ik reed 120 op de autostrade en da beest dronk 14 lit !!!!! En wat een luxe seg. Nadien voelde mijn rs aan als een plastieken lada
Die betaalt ook precies graag VAA :sterretjes:
De meeste kopen dan een hybride ...
 
D

Deleted member 24009

Jouw O3 is ook gewoon een mooi exemplaar, zou er zelf in het voorbijlopen ook extra naar kijken.
De enige die naar mijn, standaard metallic zwarte O3, kijkt met een bewonderende, soms wat licht verliefde blik ben ikzelf :)
 

MRNX

Forumguru
ik merk het ook wel hoor, al heb ik helemaal geen enorm speciale O3. Ligt vaak aan kleine dingen, waar ik juist ook naar kijk: xenon icm led DRL, grotere wielen, chromen rails en een panodak doet zoveel voor een auto. Doet je inderdaad even omkijken. Reed vandaag achter een O3 scout. Kijk je ook even extra!

edit.... en kleur doet veel. Dat merkte ik vooral met mn arctic green O2
 

joeryjanssens

Nieuw lid
Ik rijd met Octavia Scout (III) (full option) en zwart getinte ruiten (95%). Toch wel bekijks want zie je niet zo veel rijden, toch zeker minder dan een RS. 2.0tdi 184pk, dsg automaat, zalige auto, zelfde motor als RS diesel. Fantistisch in de zomer in Zwitserland, het bos in. Of in de sneeuw in de winter....
 

CDK

Forumguru
Ik vind juist dat niemand omkijkt naar mijn RS. Vind ik eigenlijk ook wel ok se.

Tis en het blijft ‘maar een skoda’.

Zelf ervaar ik dat ook hoor, met de S2 al en nu weer met de Kodiaq. Het is maar wat je er zelf van maakt. Geen enkele Skoda zonder modificaties heeft een WoW factor, maar een verlaging, andere wielen, spoorverbreders, chroom delete, logo mods en in mijn geval een wrap maken er toch echt nekkendraaiers van :jaja: Mensen stoppen zelfs om foto’s te maken en er verschijnen zelfs foto’s op het www door autoliefhebbers die mij rijdend hebben gespot.
 
Bovenaan Onderaan