Nog steeds veel bekijks!!

dvdlely

Forumguru
Geen enkele Skoda zonder modificaties . heeft een WoW factor, maar een verlaging, andere wielen, spoorverbreders, chroom delete, logo mods en in mijn geval een wrap maken er toch echt nekkendraaiers van :jaja: .

Denk dat je daar idd gelijk in hebt. Anders is het weer een van de vele O3's o.i.d. die je rond ziet rijden. Jou kodiaq is sowieso een nekkendraaier:dankje:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

eriktv

Forumguru
Inderdaad een bijzondere ervaring en heel herkenbaar! Gebeurt anders ook nooit dat je zo vlak naast je auto zit en de blikken waarneemt. Mevrouw tV vroeg zich op gegeven moment zelfs af of er iets met de auto aan de hand was, omdat er zoveel mensen hun nek verdraaiden :D

Onderstaand een plaatje van een - in Italië - zeldzame verschijning van een schone en schadevrije S2C in het wild.

DFB2BCF1-5498-41AF-B676-F446AA763911.jpeg
 

Spector

Forumguru
Ik krijg ook louter positieve reacties, val misschien iets meer op door de kleur. Dat het een RS is valt de meeste dan weer niet op simpelweg omdat sommige niet eens het bestaan van een RS afweten.
 

B.Stuurder

Forumguru
Vooroordelen zijn er altijd, een Skoda heeft nog steeds een stempel van Oostblok tractor. Totdat men meerijdt, in mijn geval. Kijk, bij de klant zeg ik dat ik Skoda rijd en dan krijg ik geen commentaar dat we te duur zijn vanwege de dikke auto's van de vertegenwoordigers. Totdat ik een klant in de auto mee moet nemen, want het is wel geen X5, maar dan blijkt het toch wel anders te zijn, dan ze in gedachten hadden.
Hetzelfde geldt voor collega's die in een Audi of dikke Passat rijden, die beginnen lacherig, totdat ze beseffen, dat mijn auto beter is uitgerust, luxer is en veel meer power heeft dan hun auto en dan sterft het lachen toch wel weg.

Maar, eerlijk is eerlijk, ik heb wel álles aan mijn auto laten verbouwen, het is verre van een standaard O3. Nog steeds geen slechte auto standaard, maar als ik een ruilwagen krijg, meestal een O3 1.0, dan rijdt het goed, maar daar is ook alles mee gezegd. Mijn eigen wagen ben ik echter nog steeds héél tevreden over, al stond ik laatst toch al weer naar een Arteon te kijken....
 

philippe bakker

Forumguru
Vooroordelen zijn er altijd, een Skoda heeft nog steeds een stempel van Oostblok tractor. Totdat men meerijdt, in mijn geval. Kijk, bij de klant zeg ik dat ik Skoda rijd en dan krijg ik geen commentaar dat we te duur zijn vanwege de dikke auto's van de vertegenwoordigers. Totdat ik een klant in de auto mee moet nemen, want het is wel geen X5, maar dan blijkt het toch wel anders te zijn, dan ze in gedachten hadden.
Hetzelfde geldt voor collega's die in een Audi of dikke Passat rijden, die beginnen lacherig, totdat ze beseffen, dat mijn auto beter is uitgerust, luxer is en veel meer power heeft dan hun auto en dan sterft het lachen toch wel weg.

Maar, eerlijk is eerlijk, ik heb wel álles aan mijn auto laten verbouwen, het is verre van een standaard O3. Nog steeds geen slechte auto standaard, maar als ik een ruilwagen krijg, meestal een O3 1.0, dan rijdt het goed, maar daar is ook alles mee gezegd. Mijn eigen wagen ben ik echter nog steeds héél tevreden over, al stond ik laatst toch al weer naar een Arteon te kijken....
Ja die staat ook op mijn ( korte) lijstje van mogelijke opvolgers Vd RS. De 280 dan he
 

CharlesTucker

Forumguru
Ach, oostbloktractor, mijn schoonvader, geboren en getogen Oostblokker, was enorm verbaasd toen we 'm 7 jaar geleden onze nieuwe O2 lieten zien. Ik ben benieuwd wat hij van onze nieuwe O3 zal vinden over een paar weken. Overigens stond vroeger, in de tijd dat het ijzeren gordijn er nog hing, Skoda in ieder geval in Hongarije ook al bekend als goed spul, in tegenstelling tot andere "lokale" merken. Zo was Lada ook wel prima, maar Dacia moest je zoveel mogelijk vermijden. Maar bekijks, nee, daar merk ik weinig van. M'n O3 is dan ook weliswaar vrij luxe, maar wel helemaal af-fabriek, geen mods uitgevoerd.
 

dvdlely

Forumguru
Mijn eigen wagen ben ik echter nog steeds héél tevreden over, al stond ik laatst toch al weer naar een Arteon te kijken....

Snap ik! Heb ook gekeken naar de Arteon, maar wilde een zwaardere hogere auto voor de caravan. Een een SUV is momenteel veel interessanter in de lease..
 

B.Stuurder

Forumguru
Dat merk je niet zo, maar het kan op een camping ook rustig zijn hoor. Je moet alleen wel er van houden om naar de douche en de wc te lopen met je wc rol. En je bent ook bezig met schoonmaken, eten koken, etc. Maar het kan wel leuk zijn.
 

B.Stuurder

Forumguru
Snap ik! Heb ook gekeken naar de Arteon, maar wilde een zwaardere hogere auto voor de caravan. Een een SUV is momenteel veel interessanter in de lease..
In Gouda staat een hele mooie Karoq, die is nu verkocht geloof ik. Dat zou best een leuke opvolgen zijn, maar hij is niet leverbaar met een 2 liter benzine motor. Of een 1,8 wat dat betreft. En een Kodiaq is meteen een hele stap, zoveel ruimte heb ik niet nodig en die moet ook betaald worden. Dan zou ik toch voor de Tiguan gaan denk ik.
 

philippe bakker

Forumguru
Dat merk je niet zo, maar het kan op een camping ook rustig zijn hoor. Je moet alleen wel er van houden om naar de douche en de wc te lopen met je wc rol. En je bent ook bezig met schoonmaken, eten koken, etc. Maar het kan wel leuk zijn.
Seg grapjas :) dat doe ik thuis zelfs niet Op vakantie wil ik meer luxe dan thuis se. Ik werk een heel jaar 100 u per week dan is die ene week vakantie eentje met alles erop en eraan
 

philippe bakker

Forumguru
In Gouda staat een hele mooie Karoq, die is nu verkocht geloof ik. Dat zou best een leuke opvolgen zijn, maar hij is niet leverbaar met een 2 liter benzine motor. Of een 1,8 wat dat betreft. En een Kodiaq is meteen een hele stap, zoveel ruimte heb ik niet nodig en die moet ook betaald worden. Dan zou ik toch voor de Tiguan gaan denk ik.
Ja de tiguan R line is echt heel mooi vind ik
 

dvdlely

Forumguru
Rust .... ergens staan er rondom jou die en die ... no thanks. Ik wil een huisje met zwembadje waar ik geen buren heb of zie en stress 1000 km rijden met zo’n gevaarte achter je pffff

Aha. Ja dat snap ik. Heb ik nooit gedaan. Hou wel van een beetje gezelligheid om me heen. Kunnen de kids ook lekker mee spelen enzo
 
Bovenaan Onderaan