Nog een weekje wachten!!

eddiea

Forumguru
:aangenaam: . Nette bak hoor!

Schroefset komt er bij mij ook. Hij ligt keurig netjes die van jou. Ook gelijk een afspraak gemaakt bij Jero. Komt zaterdag een chip in. Lekkerrrrrrrrrrrr

Grtz
 

s-line

Forumguru
@eddiea. Dank je, ik heb nog gekeken of ik je zag bij J&R maar bedacht me ineens dat ik niet weet hoe je er uit ziet (volgende keer afspreken dat we een roos ofzo dragen).
Was wel weer top vandaag he, het zal jou mooie auto ook alleen maar goed doen een schroefset.
Ik krijg nu wel weer de kriebels om de mijne verder omlaag tekrijgen, na de vakantie maar eens kijken of de andere voor veren passen en achter de stelring er tussen uit en van de winter miss.
de velgen wit.:super:
greet.
 

Miez1

Forumguru
Hi Michiel,

Klinkt weer goed....,de velgen in wit is helemaal goed...;)

Take care !

Miez
 

eddiea

Forumguru
Ik had mijn kleine jongen mee genomen en die zet graag de boel op stelten. Hij vondt vandaag al die wielen bij de stand wel heel interessant dus ben mar rondjes gaan lopen met hem. Ben er niet veel geweest dus. De opkomst met superbs viel een beetje tegen. Ik heb er incl de mijne 3 gezien. Vond die gespotenboven en ondergril van die duitse sedan wel leuk gedaan. En jou logootje aan de voorzijde:winkie:..
Schroefset komt er wel. Ik schaamde me vandaag een beetje dat ik als jeep (voor mijn gevoel dan) tussen al die lage bakken stond. Ik stoor me ook steeds meer aan het deinen. Ik vind de combinatie standaard schokdemper icm H&R veren niet zo geweldig.
Witte velgen zullen hem zeker goed staan. Weer ideeen genoeg na zo'n dagje. Ik heb vd week mijn motorfiets verkocht en ben nu op zoek naar een speeltje erbij maar nu op 4 wielen. Dan is zo'n dagje niet goed. Ik draaf helemaal door volgens mijn vriendin. We zullen wel zien waar ik mee thuis kom.....
 

s-line

Forumguru
Ja dat ken ik over dat doordraien, ik was er met mijn oudste zoon die is ook al autogek en we zittenal zwaar te bedenken wat we voor hem gaan bouwen, iets van een dikke OEM golf 2 ofzo kan ik me weer lekker uitleven.
Maar ik denk dat ik je dan wel gezien heb bij J&R dan was jij de man met de kleine man en jij in je korte broek en je welderige haardos?
Als dat zo is moet ik daar de volgende maar naar uitkijken.:grin:
greets
 

eddiea

Forumguru
Zat mijn haar niet goed dan??? Dat was ik ja....

Het is een leuke hobby alleen jammer dat je er helemaal op leeg loopt. Golf 2 is zeker leuk. Ik ga denk ik een mk3 vr6 van '95/'96 aanschaffen. Het lijkt me geweldig om daar een r32 blok in te lepelen en als het mogelijk is met dsg. Plannen genoeg maar eerst is een geschikte basis zoeken.
Volgende week vw fanatics?

Grtz
 

s-line

Forumguru
Hallo, na een tijdje weer een paar kleine dingetjes veranderd aan mijn bolide!
Orgineel voorbumper spoilertje aangeschaft, achterlichten wat getint a,la golf gti.
Het lukt nu even niet met de foto,s maar die komen nog!
Gr.michiel
 

guitar_billy

Senior Member
erg mooie auto, zeer smaakvol gedaan !


ben benieuwd wat er met de dakrails en de kentekenplaathouders gaat gebeuren... :)
 

Miez1

Forumguru
Hi Michiel,

'Smaakvol', dat dekt de lading wel...

Zie ik je niet meer op de lijst staan voor 8/10?

;)

grtz.
 

s-line

Forumguru
Nou met de kentekenpaat houder gebeurd niets hoor behalve dat hij mijn kenteken op zijn plek houd. :)
Sorry maar 8 okt. moet mijn zoon tegen ajax voetballen dus kan ik niet naar de meeting,volgende keer misschien dan maar.
Ik wacht wel op de foto,s
gr.michiel
 

Versgeperst

Nieuw lid
Niet onnodig quoten aub!

In de wijk met de "kabouter plop" Huisjes ;) in het dorp met die aparte naam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan