Nog een weekje wachten!!

s-line

Forumguru
Na 3,5 jaar in mijn rs met plezier te hebben gereden heb ik hem toch maar verkocht.
En heb ik toch weer een skoda gekocht ditmaal een witte superb combi!
Vandaag door mijn dealer gebeld dat hij volgende week vrijdag afgeleverd wordt!!
Dan kan ik eindelijk weer rijden en poetsen.
Velgen (19inch)en het kw onderstel liggen al met smart te wachten om gemonteerd te worden.:laugh:
groetjes michiel
 

s-line

Forumguru
kleine preview (sorry voor de slechte kwaliteit door de regen en van mijn mobiel)
gr.michiel



Afb0063.jpg
 

Hetzer

Forumguru
prachtige wagen!!!!!!!!!!, heel mooi de verlaging en de velgen, dat smaakt naar meer foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Noord26

Forumguru
Wat een plaatje! Maar waarom ga je een ander onderstel monteren?

KW is naar mijn weten volledig instelbaar qua vering en demping. Ik denk als je er eenmaal van geproefd hebt, je niet meer zonder kan.

En die velgen.. Kwijl!
 

s-line

Forumguru
Klopt KW is in hoogte en demping instelbaar.
Ik wil nu eenmaal een mooi verlaagde auto,en mijn ervaring met alleen verlagingsveren dat hij nooit laag genoeg is naar mijn zin,dus is KW de beste oplossing.Hij staat nu op zijn laagste stand (ca.6cm).
Deze foto is op mijn werk net na de montage van de schroefset en de aristoclass poets behandeling.
Bedankt voor de leuke reacties is toch leuk om te horen dat hij in de smaak valt!:)
Gr.michiel
!cid_6F29153E-7C91-45D3-934D-51CE632C08B0.jpg
 

Noord26

Forumguru
Monsterlijke bak!

Dat witte maakt hem optisch nog groter..

Hoe lang ga je er in rijden?

:smirk:
 
Gruwelijk!!!! :super:

Na de faab ga ik em zeker inruilen voor de Suberp Combi!!! Erg vette wagen....

Wat kost dat?? :ahum: :winkie:

PS:

En dan te bedenken dat er nog steeds mensen een VW passat kopen....
 

s-line

Forumguru
Beste (noord26) ik hoop dat ik er voorlopig nog wel even in kan blijven rijden!!:laugh:
gr.michiel
 

Nick2203

Forumguru
WOW ... heb de combi niet eerder in het wit gezien, maar hij is prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liggen ook wel vette velgen onder zeg!
 

s-line

Forumguru
Kleine update al het chrome aan de voorzijde gespoten boven kant grille (wat aan de motorkap zit) in de kleur van de auto plus de koplampsproeierkapjes lijst om grille hoogglans zwart.
Ik vind dit zoveel gaafer! IK ben zelfs al benaderd door mensen of ik hun zou willen rijden op hun trouwerij zoveel positive reacties had ik niet verwacht!
gr.michiel
skoda 001.jpg
 

Noord26

Forumguru
Hoe lang ging je hem rijden zei je?

:24:

Grt, Michel

Als ik dan 1 minpuntje kan vinden: de zwarte dakrails.
 

s-line

Forumguru
Eigenlijk wil ik de dakrails ook hoogglans zwart maar dan moet de hele hemel eruit en dat vind ik nu nog net te veel werk,bij mijn vorige auto (octavia RS) was dit een stuk makkelijker want
die kon je er gewoon van buitenaf af halen en die had ik ook hoogglans gespoten (lekker makkelijk als je zelf autospuiter ben).
gr.michiel


Afb0027.jpg
 

Hetzer

Forumguru
@S-line, heb jij dat zelf gespoten of laten doen???, zo ja, heb je nog een primer of gondverf gebruikt?
 

s-line

Forumguru
Dat heb ik zelf gedaan want dat is mijn werk!
Je moet het chrome zo goed mogelijk schuren dan een etch primer en dan grondverf en weer schuren en spuiten>
gr.michiel
 
Bovenaan Onderaan