Nog een weekje wachten!!

s-line

Forumguru
Yep alleen was hij toen nog iets hoger als op mijn laatste foto, dit jaar ben ik er ook weer hoor ,dit is nederlands mooiste VAG meeting als liefhebber mag je dit niet missen!!
:super:gr.michiel
 

Miez1

Forumguru
Hi S-line,

Ik vind het front erg mooi geworden! Jou foto's maken mijn wachten dragelijker.....:laugh:

Grtz.
Miez
 

s-line

Forumguru
Hoi,MIEZ hoe lang moet je nog wachten dan?Mijne was er 4 weken eerder dan gepland dus wie weet heb jij ook die mazzel!

Eddiea,dat zou wel leuk zijn een superb hoekje,maar hoe ziet die van jou er uit dan weet ik waar ik naar uit moet kijken.
gr.michiel
 

eddiea

Forumguru
Ik heb een amethyst kleurige station met 19 inch BBS. Moet nog is goeie foto's maken. Er staat hier ergens wel een foto vd mijne.
 

Miez1

Forumguru
@S-line, productieweek 28, in principe week 30 leveren. Helaas loopt mijn huidige contract tot week 35 :(

@eddiea, knal er is wat foto's op joh...;)

grtz
 

eddiea

Forumguru
Ik krijg hem vanavond terug van de spuiter. Zal is kijken of ik van het weekend is gelegenheid heb om wat foto's te schieten.

@S-line, productieweek 28, in principe week 30 leveren. Helaas loopt mijn huidige contract tot week 35 :(

@eddiea, knal er is wat foto's op joh...;)

grtz
 

Racer

Lid
Hi eddiea,

Dikke bak, alleen jammer van die velgen.... De luna's vind ik een stuk mooier!
Maar, zo blijft 'ie wel exclusief!

Racer
 

s-line

Forumguru
Toch deze week maar even de spiegelkappen hoogglans zwart gespoten, staat best goed, zeker omdat de kappen van de B en C stijlen ook hoogglans zijn.
gr. michiel
 
Bovenaan Onderaan