Nog een weekje wachten!!

Miez1

Forumguru
Hi Michiel,

Ik vind wit mooier staan, de achterzijde is m.i. dan meer in balans.

Grtz.

Miez
 

s-line

Forumguru
He he eindelijk ook iemand aan mijn kant!:473:
He michel heb je nog foto,s ontvangen?
Als ik deze winter ook nog goed kan rond rijden op mijn 16 inch winterwielen (dan wordt hij circa 1cm lager ) dan gaan die korte veren erop anders niet.
gr.michiel
 

Miez1

Forumguru
Hi Michiel,

Ik heb ze gehad, waarvoor dank! Geeft een goed beeld, ik laat hem ook maximaal zakken, dan blijft er nog voldoende ruimte over in het dagelijks gebruik. Gisteren werd ik gebeld door de dealer, mijn wielen zijn binnen, wat een juweeltjes! Zal morgen ff pics uploaden in een andere rubriekje.

Grt.

Michel
 

s-line

Forumguru
Hoi,gisteren even met wat vrienden naar volkdub 2011 in well geweest.
Volgend jaar moeten er wel wat meer skoda,s zijn hoor!!!!!
Gr. michiel
DSC00236.jpg
 

Miez1

Forumguru
Hi Michiel!

Ziet er te gek uit zo. Misschien ga ik volgend jaar een keertje mee ;)

Grtz.

Miez
 

Maka

Lid
Zo, gisteren lekker naar Movie Park geweest? ;) ik herkende de auto meteen, fantastisch apparaat, alleen jammer van de Audi 'doppen' in de velgen ;).
 

s-line

Forumguru
Ja daar was ik inderdaad,even lekker wezen knallen op de Autobahn!!! Hij rijd meteen weer lekkerder nu hij is schoongebrand.:xyxthumbs:
En wat de naafkappen betreft ik vind dit mooier want het zijn ook audi wielen, en in de (scene) waar ik altijd kom is het zo dat je logo,s houd waarvan de velgen zijn er rond met mercedes,
bentley,lambo,rolls royce etc.
greets
 

s-line

Forumguru
Als jullie echt mooie en dikke VAG auto,s willen zien kom dan morgen naar vliegveld Valkenburg bij LEIDEN daar is M.I.VW event de aller mooiste auto,s uit heel europa!!
gr.
 

eddiea

Forumguru
Zal er zijn rond 9.30. Ik hang voornamelijk rond bij de stand van j&r cardesign.
Heb jij ook zo last van steenslag op je gespoten koplampsproeiers en gril. Ze zijn nu voor de 2e keer gespoten maar het lijkt wel of de lak heel broos is. Eerste keer met een kunstofprimer en de 2e keer met een etch primer.

Grtz
 

s-line

Forumguru
Ik ben er rond 09:00 uur denk ik.
Ik heb tot nog toe nog nagenoeg geen steenslag maar van mij is ook door een echte spuiter gedaan:winkie:
gr.
 
Bovenaan Onderaan