Nog een weekje wachten!!

Netjes allemaal hoor! Als ik geen leasert zou hebben had wellicht ook wel een aantal aanpassingen doorgevoerd. Ik denk dat ik het houd bij een eibach set die ik (Pon gehomologeerd) laat plaatsen door Martin Schilder.

s-line

Forumguru
Eddiea,ik denk persoonlijk niet dat het mooi wordt als je de spiegelvoetjes ook hoogglans maakt, dan wordt het echt zo van ik weet niet hoe de spiegel uit elkaar gaat dus spuit ik alles
maar. En standaard is het voetje toch ook niet in de kleur van de auto?
gr. michiel

eddiea

Forumguru
Daar heb jij dan weer gelijk in:winkie:.
Viel me op de foto zo op dat die plaat mat is maar je hebt een punt. De diffusor ook gespoten? Ik krijg een hoop positieve recties terwijl je bij mij toch echt 2x moet kijken eer het je opvalt. Dat is bij jou witte wel anders.
Tot 7 augustus:)

s-line

Forumguru
De diffusor heb ik er vanavond afgehaald en ga ik morgen spuiten dus ben benieuwd hoe dat zal staan,en als het niet staat wordt hij gewoon weer wit denk ik.
Foto,s volgen snel.
:winkie:
Eddiea,ik weet niet of we elkaar tegen komen op M.i.vw maar ik zal zeker je auto even gaan bewonderen en ik heb al begrepen op verschillende fora dat er wel meer SUPERB,s komen.
Op volksforum is ook iemand bezig met zijn superb,ik geloof met 20 inch ben benieuwd hoe die er uit gaat zien. En de belg met zijn witte sedan op 20 inch is er ook en jij en ik dus we komen in opmars i.i.g al 4 dus!!!
Tot 7 augustus. gr. michiel

eddiea

Forumguru
Ja er zijn meer mensen daar ja. Maybe.....
Dat van die usperb op volksforum heb ik gemist. Linkje?

Later

s-line

Forumguru
Heb de difussor inmiddels zwart gespoten,eerst hoog glans,nu mat maar ben er zelf nog niet helemaal over uit .
Waarschijnlijk wordt hij toch weer wit wat vinden jullie?
Gr. michiel skoda 014.jpg

eddiea

Forumguru
Je moet gewoon ff wennen. Ik vond het eerst ook twijfelachtig maar zou het nu niet meer anders willen. Is juist net ff anders dan de rest. Ik zal zelf wel hoogglans nemen.

Jouw wielen vallen nog aardig binnen je wielkasten of niet?

Greets

s-line

Forumguru
Ja,ik twijfel echt nog even en anders is hij van de week gewoon weer wit,(handig als je dat zelf kan)mijn zoon vind dit mooier maar ik vind zelf de achter kant wat hoger tonen en net of er
wat weg is.
Maar ik kijk het dit weekend aan en zal het eens zien als hij weer gewassen is hoe het dan staat.
Mijn wielen vallen inderdaad wel binnen de schermen maar deze week ga ik een klein spacertje proberen kijken of dat nog kan i.v.m aanlopen want als we met zijn alle er in zitten ligt hij
lekker in de wielkast en het moet niet gaan aanlopen! Het is nu 8,5j et45 en met spacer komt hij op et 42,
Groetjes michiel.

skoda 015.jpg

eddiea

Forumguru
Je moet het wel mooi vinden natuurlijk. Het valt bij jou veel meer op dan bij mij door de kleur van de auto. Ik vind het beter dan origineel iig.
Ik heb achter ET 42 8,5J met een 225 en dan heb ik aan de rechterkant er nog een spacer tussen gezet van 5mm. De stand van de wielen links en rechtsachter is optisch niet gelijk vandaar. Ik heb geen probleem met aanlopen hoe vol ik ook ben. De jouwe is 6cm lager toch? Die van mij 4 maar ik heb alleen veren dus waarschijnlijk slapper. Bevalt de kw set? Ik zit te twijfelen om het ook te doen. Ik vind hem nog steeds te hoog aan de achterzijde.

Groet

s-line

Forumguru
@ eddiea, de kw set bevalt prima,ja hoe laag ik ben ik schat ongeveer 6.5a7 cm tegenover standaard.
Als jij ook een kw set wil,kan ik die misschien wel voor je regelen ik weet niet wat jij ervoor moet betalen maar ik krijg nog wel wat korting bij de importeur maar dat moet je zelf weten.
IK betaalde iets van 775 euro.
Anders moet je eens meten van je hard velg tot aan je schermrand hoeveel cm dat is bij jou? Bij mij is dit voor. 33cm en achter.33.5cm standaard was dit bij mij bijna 40cm voor en 40.5cm achter.
groetjes michiel

ik vind ze steeds mooier worden , mooie auto ,heel veel plezier ermee , ik hoop dat ik deze voobij zie komen geeft altijd weer een kik . een beetje skoda liefde .

eddiea

Forumguru
Bij mij voor ongeveer 35 en achter 36.5(?)cm. Die 4cm klopt wel. Hij staat voor het oog ook voorover. Stond die standaard ook al trouwens.
Eèn van beste maatjes is leverancier van KW dus ik betaal er zeker niet teveel voor. Bedankt voor je aanbod iig. Heb jij hem achter iets verder gedraaid dan voor?

s-line

Forumguru
Nee voor en achter staan max. omlaag.
Voorlopig goed zo, misschien volgend jaar de korte voorveren erop en achter de stelring eraf dan kan ik voor nog 1,5 cm zaken en achter ong.1cm.
Maar eerst laat ik hem zo (hij is nog zo nieuw dan vind ik het altijd zonde om zover te gaan) en ook nog goed rijdbaar en het is toch mijn daily.

D

Deleted member 5563

Mooie, hele mooie auto. Auto klinkt dan wel wat goedkoop voor zo'n 'voiture' of 'limousine'.

ps. Witte diffuser is mooier, denk ik.

s-line

Forumguru
Dank je, ja ik vind de auto, nu de difussor zwart is wat smaller en hoger tonen dus waarschijnlijk wordt hij weer wit.
Maar ik heb mijn zoon belooft dat ik hem deze week nog zwart laat om te kijken of het misschien .....(went)
gr.
skoda 017.jpg

eddiea

Forumguru
Ik zou je zoon maar gelijk geven hoor....

Das wel serieus laag zeg. Raak jij met je huidige rijhoogte wel is wat?

Gr

Bovenaan Onderaan