dat hoop ik voor die versie van mij die nog gemaakt en geleverd moet worden... in 2015Gatsie @Frank7maart! Ik had gehoopt dat mijn S3 2.0tdi gevrijwaard zou zijn van dit gesjoemel... maar eens afwachten hoeveel lijken er nog uit de kast komen![]()
Kijk, wij wisten dit natuurlijk al lang!
Inmiddels 6500 km op de klok en wat een heeeeeeeeeeeerlijke auto!
Van de week zij iemand tegen mij; zo sinds wanneer rij jij Bmw???![]()
Kijk, wij wisten dit natuurlijk al lang!
Inmiddels 6500 km op de klok en wat een heeeeeeeeeeeerlijke auto!
Van de week zij iemand tegen mij; zo sinds wanneer rij jij Bmw???![]()
Hoi,
Ik heb twee vraagjes:
-Ik lees dat er veel mensen de verwarmbare voorruit genomen hebben in hun bestelling?
Wat is het nut hiervan? Met voorruitventilatie kan je toch ook al veel oplossen?
-Kan je in het Colombus navigatiesysteem verkeersborden en maximale snelheden terugvinden? Of moet je echt traffic assist nemen om een idee te hebben van de maximale snelheid op een bepaalde weg?
Bedankt!
-Kan je in het Colombus navigatiesysteem verkeersborden en maximale snelheden terugvinden? Of moet je echt traffic assist nemen om een idee te hebben van de maximale snelheid op een bepaalde weg?
Heeft de Columbus niet standaard wat de meeste Volkswagens hebben, namelijk de maximum snelheid op het scherm van je navigatie gebaseerd op kaartdata?Verkeersbordenherkenning zit vervat in Travel Assistant en kost slechts 70 €. Hiervoor heb je een Amundsen of een Columbus nodig.