Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

ertromp

Forumguru
Hoewel de wagen nog niet geleverd is, toch al aan het kijken voor wintervelgen. Kan iemand bevestigen of het TPMS op de S3 nog altijd via de ABS-sensoren loopt ? Hoorde nl. geruchten dat Skoda zou overschakelen op velgsensoren. En dat scheelt toch al snel enkele tientallen euro's.
Dat controlesysteem gaat ook op de S3 nog steeds via de ABS sensoren

Dank je, in de garage hadden ze me verteld dat er een app ging uitkomen.
Is niet nodig. Het scherm van je iPhone wordt als het ware gekopieerd naar het scherm van je navi. Vervolgens kun je gebruik maken dmv Siri of touchscreen. Ben wel benieuwd of het nu (sinds update IOS9) ook draadloos werkt of dat er nog altijd een kabel gebruikt moet worden.

Zie het apparte topic "IPhone IOS 9 i.c.m. Columbus" voordat je de nieuwe versie gaat uploaden:

Het is eigenlijk altijd hetzelfde liedje met een grote iOS update; bluetooth-, WiFi en dataverbindingsproblemen.
Ik heb ze nog niet ervaren, maar ik heb dan ook nog geen Superb geleverd gekregen :arghh:

Ik heb er nog niet extreem veel over kunnen vinden online, en het komt nooit bij iedereen voor, maar er zijn wat meer mensen die problemen ervaren.
Hier iemand die helemaal geen verbinding krijgt: https://discussions.apple.com/message/28938024#28938024
Hier iemand die geen geluiden anders dan de ringtone hoort: https://discussions.apple.com/thread/7219513

2 oplossingen die dan meestal worden aangedragen:
- Wachten op een nieuwe software release :shutup:
- Verbindingen herstellen: http://www.imobie.com/support/common-ios-9-problems-and-solutions.htm#part8
Hou er wel rekening mee dat je met een volledige reset ook je WiFi wachtwoorden etc kwijt raakt.

• Turn off Bluetooth and restart your iPhone or iPad.
  • Repair the Device you Connect: Go to Settings > Bluetooth > Choose the device you are having issues with > Tap on the info button next to the device > Tapon Forget This Device.
  • Reset Network Settings: Settings > General > Reset > Reset Network Settings. You need to set up your Wi-Fi connections again after doing this.
Klik om uit te klappen...
Je kunt er redelijk zeker van zijn dat het je telefoon met iOS 9 is dat dit probleem veroorzaakt.

Hoewel.... volgens mij zijn de nieuwste diesel modellen met een euro-6 motor uitgerust... Dus ook mijn 1.6 TDI 88kW 7-DSG aut. die in bestelling staat. De verkoop en levering van deze gaat dus mijn inziens gewoon door... toch?

3deskoda?

Senior Member
Lijkt mij ook. Zelfde motor in bestelling. Gisteren bevestigde de dealer nog dat er niets aan de hand is en de auto maandag op transport naar België gaat.

thakawa

Nieuw lid
In Barendrecht reden ze net een rode van de vrachtwagen de showroom in. Slechte foto, knap hok! Hmmm.... Tapatalk kan geen pics's meer uploaden....

Tuulster

Forumguru
@MennoW Ik heb even voor je gekeken maar dit is het enige dat dus de deuren zit.........
Dit heeft te maken met de bandenspanning, niets te vinden over aslast :arghh:

20151004_090630.jpg

Bakkertje

Forumguru
De aslasten kun je opvragen op de rdw site. Even het kenteken invoeren en vervolgens kun je bij technisch, assen de gegevens vinden.

fastpeter

Forumguru
Kijk het bewijs in een woord super te gek eibach al onder al mijn auto's gehad en net als onze Skoda octavia Rs bij mark ( forum @Antera) @Antera van lowering weer laten verlagen en dit is de eerste 4x4 in n.l. Het rijd bizar strak
Standaard echt al redelijk goed nu bizar perfect
Maar we gaan nu snel rijden ritje de eiffel in om een potje te sturen verslag volgt

Auto rondom nog 2 tot 2,5 cm gezakt heb je geen dcc is het 35 30 laatste waarde is achter
Mark wederom top geregeld en tevens voor alle vag com tweaks je bent echt een vak man

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    164,9 KB · Weergaven: 202
  • image.jpeg
    image.jpeg
    187,9 KB · Weergaven: 173
  • image.jpeg
    image.jpeg
    132,3 KB · Weergaven: 159
  • image.jpeg
    image.jpeg