Defred1
Lid
Heb je een App nodig voor Carplay dan? Als IOS 9 op je iPhone geïnstalleerd is dan kan je Carplay inschakelen in het instellingen menu.
Dank je, in de garage hadden ze me verteld dat er een app ging uitkomen.
Heb je een App nodig voor Carplay dan? Als IOS 9 op je iPhone geïnstalleerd is dan kan je Carplay inschakelen in het instellingen menu.
Dat controlesysteem gaat ook op de S3 nog steeds via de ABS sensorenHoewel de wagen nog niet geleverd is, toch al aan het kijken voor wintervelgen. Kan iemand bevestigen of het TPMS op de S3 nog altijd via de ABS-sensoren loopt ? Hoorde nl. geruchten dat Skoda zou overschakelen op velgsensoren. En dat scheelt toch al snel enkele tientallen euro's.
Is niet nodig. Het scherm van je iPhone wordt als het ware gekopieerd naar het scherm van je navi. Vervolgens kun je gebruik maken dmv Siri of touchscreen. Ben wel benieuwd of het nu (sinds update IOS9) ook draadloos werkt of dat er nog altijd een kabel gebruikt moet worden.Dank je, in de garage hadden ze me verteld dat er een app ging uitkomen.
meestal tussen de 2 portieren, dus gewoon even de deurtjes open trekken en kijkenWaar zit het plaatje?
Zit blijkbaar niet tussen de deuren, wie heeft het plaatje inmiddels gespot?Ik zal morgen even kijken of ik het kan vinden.