Brightstar1981
Forumguru
Normaal gezien is de eerste stand naar boven (1klikje) de automatische stand. Met het klein hendeltje bovenop kan je de standen aanpassen hoe snel en hoeveel hij moet wissen in de automatische stand.
Gelukt thanks

Normaal gezien is de eerste stand naar boven (1klikje) de automatische stand. Met het klein hendeltje bovenop kan je de standen aanpassen hoe snel en hoeveel hij moet wissen in de automatische stand.
wellicht in de handleiding te vinden?![]()
Blijft een feest om te zien!
Bekijk bijlage 45949
Bekijk bijlage 45952
Bekijk bijlage 45957
Bekijk bijlage 45958
Bekijk bijlage 45959
Ja, dat front assist is voor mij af en toe ook onverklaarbaar. Begint hij opeenst te waarschuwen als of ik bijna een aanrijding heb terwijl er echt niks aan de hand is.Iets dat ik wel soms een paar keer per dag heb is een rode auto met iets van lijnen erom heen in het maxidot display, inclusief een luide piep. Alsof ik rondom wordt aangevallen door aliens.
Heb alleen nog geen idee wat dat betekent![]()
Dat er nog maar veel mogen volgen danPas voor het eerst een nood ingreep gehad tijdens het achteruitrijden. De auto remde omdat er een andere auto achterlangs reed. Ik had dat al gezien en vond de ingreep behoorlijk vroeg, maar aan de andere kant kon ik deze ingreep wel begrijpen.