Nieuwe "ouwe" VAG aanwinst!

s-line

Forumguru
Ik begrijp de procedure, maar vraag me af of je ook een idee hebt met welke lakdiktes dit in microns overeenkomt. (als detailer ben je altijd aan het kijken naar lakdiktes om te bepalen hoeveel ruimte je nog hebt om te polijsten)
Dan zou ik dat nu moeten meten, uit mijn hoofd weet ik dat niet precies. Maar in principe meer dikte als van uit de fabriek
 

Cordoba

Forumguru
Ik had al de indruk dat je behoorlijke lakdiktes had aangebracht. Dat zie je al een beetje aan de kleur/glans: als dat minimale dikte voor de kleurlaag is, lijkt het net of je de primer er nog een heel klein beetje doorheen ziet, waardoor de kleur minder verzadigd is, zeker bij een donkere kleur zoals jij gekozen hebt.
 

s-line

Forumguru
Thanks! Nu hopelijk snel weer de 17” eronder. Deze BBS’en zijn eigenlijk niet veel meer lak is lelijk en naafkappen zijn gestolen, maar is voor de winter nog net goed genoeg.
 

s-line

Forumguru
Yep @EdK meteen door de krasstraat bij loogman:fool: Ik zit daar toch om de hoek, en wij wassen alles daar.
En inderdaad @Tuulster meteen grille en spiegels hoogglans zwart belichting in de bumper :jaja:
 

Pendragon

Forumguru
Ik vind hem heel mooi geworden, maar dat zwart/grijze ding voor onderaan vind ik heel raar staan. Net of het er niet bij hoort.
 

Pendragon

Forumguru
Dat is de onderspoiler,die hoort er gewoon op, alleen kan ik die niet spuiten want die gaat met regelmaat in contact met moeder aarde...:D
Dan zou ik hem zeker behandelen om hem mooi zwart te maken. Ik gebruik altijd Gyeon, maar zo heeft iedereen zijn voorkeur.
 

s-line

Forumguru
Zo grijs is hij nu ook weer niet hoor, misschien op foto lijkt het erger. Hij is net nieuw, de onderkant van de achterbumper die was pas grijs bijna wit zelfs. Maar die heb ik wel weer mooi mat zwart gespoten.
 

Cordoba

Forumguru
Bizar strakke vorm velgen, ik weet nog niet of ík het mooi vind bij deze auto (maar het is mijn auto niet, en ik hoef er waarschijnlijk nooit tegenaan te kijken).
 

s-line

Forumguru
Bizar strakke vorm velgen, ik weet nog niet of ík het mooi vind bij deze auto (maar het is mijn auto niet, en ik hoef er waarschijnlijk nooit tegenaan te kijken).
Klopt helemaal! Love iT or Hate iT, er zijn er wel meer die het appart vinden. Maar ik ben blij dat ik deze old skool wielen heb gevonden. Ik blijf ze uniek vinden, beter als al die honingraat wielen.
 
Bovenaan Onderaan