Nieuwe "ouwe" VAG aanwinst!

s-line

Forumguru
Vandaag ff een paar gebruikte winterbandjes (4 stuks)gescoord! 1 seizoen gebruikte goodyears voor 50€...:D
Maandag ff om de originele velgjes draaien.
Planning is om hem 2e week januari uit elkaar te halen en hem over te spuiten. :jaja::cheer:
 
Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
Nice! Ik ben benieuwd.:thumbsup:
Ideaal als het je vak is. :D
Ik ben stik jaloers....... mijn projectje heeft ook zo een laagje nodig maar ik kan dat echt niet zelf........:nono:
 

s-line

Forumguru
Had je de nieuwe kap niet beter later er op kunnen zetten dan :pieker:
Nee want hij begon te lekken vorige winter. En heb verder geen last van het dak hoor, ik heb hem nu goed afgeplakt voor de stof. Ik heb nu lekker een week vrij dus hoop hem volgende week vrijdag/zaterdag weer te spuiten..:dankje:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Nee want hij begon te lekken vorige winter. En heb verder geen last van het dak hoor, ik heb hem nu goed afgeplakt voor de stof. Ik heb nu lekker een week vrij dus hoop hem volgende week vrijdag/zaterdag weer te spuiten..:dankje:

Aah vandaar :thumbsup:
Zelfde kleur, of blijft dat nog even een verrassing? :)
 

Cordoba

Forumguru
@s-line Ik zag net de foto's van de afgeplakte en deels gedemonteerde Golf, en dacht even "waarom verwijderd ie niet het vuil dat onder de achterbumper zat, en op de plek van de achterlichten", maar ik neem aan dat je dit pas na het schuren gaat schoonmaken. Spuiten is niet mijn vak, maar ik probeer de processtappen wel te volgen.
 

s-line

Forumguru
Ja daar had ik vandaag geen tijd meer voor, ik had alleen tijd om hem te demonteren. Maar uiteraard wordt alles schoon gemaakt, voor dat hij geschuurd wordt anders schuur je alles erin zag maar.
En hij is zo goed als helemaal gedemonteerd behalve de motorkap, want die boutjes zijn allemaal nog nooit los geweest en dat vind dan zonde om ze nu los te halen.;)
 
Bovenaan Onderaan