Nieuwe "ouwe" VAG aanwinst!

s-line

Forumguru
Ik hoop het... maar ik al verschillende keren mee gemaakt dat ze net op het laatst aan een ander worden verkocht. Dus ik wacht het van de week af dan weet ik meer. En anders weer verder zoeken
 

s-line

Forumguru
Hè hè,gisteren eindelijk mijn nieuwe ”oude” wielen gevonden en opgehaald. Het is een wiel geworden die je weinig ziet onder een Golfje, en dat is precies wat ik wilde. Een opknap setje dus, ze hebben wel wat aandacht nodig maar dat is geen probleem en de eigenaar wist waarschijnlijk niet hoe of wat hij te koop aanbood. Hij werd helemaal gek gemaild toen hij ze Maandag op Marktplaats zette. Het zijn RH-topline in 7,5/17 lijken op @Corné de Kluijver zijn oude “putdeksels”..:D
 

Bijlagen

  • 62767DC4-0A17-4B2C-BEF0-64D2E8D2B35A.jpeg
    62767DC4-0A17-4B2C-BEF0-64D2E8D2B35A.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 132

s-line

Forumguru
Dat denk ik ook, maar altijd ff afwachten wat het wordt.
Twijfel alleen nog over de kleur.
Of heel mooi fijn zilver (Black Chrome look) of beetje lichte Antraciet kleur.:thumbsdown::thumbsdown:
 

Henrik

Forumguru
Tof @s-line om zo'n project samen met je zoon te hebben. Mijn zwager heeft zo'n Golf lll Cabrio gehad. Dubbele sportuitlaat eronder, dat was wel genieten in de bergen en tunnels in Italië *brings back good memories* :jaja:
 

s-line

Forumguru
Sportuitlaten ben ik niet zo van, ik heb wel zo’n 63mm S-rorh eind stuk erop gelast. De standaard uitlaat knerpt mij al genoeg. In vergelijking met de laatste jaren nieuwe auto’s maakt deze herrie genoeg voor mij..:D
 

Bijlagen

  • AA3C2A12-F343-4C09-A124-C3653183270D.jpeg
    AA3C2A12-F343-4C09-A124-C3653183270D.jpeg
    237,4 KB · Weergaven: 78

s-line

Forumguru
Ik ook,duurt nog wel ff, ik/we hebben er nog wel een beetje werk aan. Maar gaat vast wel lukken.. op de foto is de mooiste
 

RefleCs

Forumguru
Mooi Projectje. Als mijn jongste dochter oud genoeg is wil ze een VW Kever (roze :tongue:) maar ik denk dat ik daar ook een leuk project van ga maken tegen die tijd.
 

s-line

Forumguru
Nee zeker geen overbodige luxe hij begon af en toe te lekken bij de ramen omdat de spankabels niet op tijd vervangen zijn. En dan “krimpt” het doek. Eigenlijk had ik het nog een jaartje uit willen stellen Maarja hobby’s hè?
En als het wat ouder is gaan er dingen stuk en kosten weer €€
Dus overspuiten wachten we nog maar een jaartje mee
 

s-line

Forumguru
Is wel groot maar ik ken er meer op 17” en dat misstaat niet moet ik zeggen. En vult goed de wielkasten. Orgineel heeft deze 15”
 
Bovenaan Onderaan