Nieuwe "ouwe" VAG aanwinst!

s-line

Forumguru
Zeker, is wel bijzonder ineens samen wat te gaan creëren.
Een redelijk roestvrije auto met maar 75000 km. Dus ik denk een goede basis
 
Laatst bewerkt:

Ridley

Forumguru
Leuk! Mijn buurman heeft er ook zo 1 samen met zijn dochter. Al heel wat uurtjes op de oprit geklust.
 

s-line

Forumguru
Eerst eens goed polijsten en een schroefset erop!:D @Pendragon. En dan wat dingen zoals distributie enzo vervangen voor de zekerheid. En waarschijnlijk van het voorjaar ff helemaal overspuiten.:tegek:
Moet zoiets gaan worden..
 

Bijlagen

  • IMG_1030.JPG
    IMG_1030.JPG
    214,9 KB · Weergaven: 280
Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Het wordt toch geen auto om te scheuren. Rijd verder prima geen racemonster maar dat hoeft ook niet. Mijn zoon mag straks toch niet te veel pk's hebben als beginnend bestuurder...:nailbiting:
90 pk heb je ook maar vind je wat minder snel. En de dorpels schermen van deze zijn mijn inziens nog in goede staat. Heb veel slechte exemplaren gezien.
Voorschermen achterschermen dorpels rot etc.etc.
Veel snelweg zal hij niet zien denk ik, het wordt echt een bij/hobby autootje!
 

Japanese Power

Donateur
Super man. M’n buurjongen heeft er ook zo eentje gehad. Een rode. Helemaal opgeknapt en bij HaMé een nieuwe kap laten overtrekken. Leuk als eerste auto maar ook leuk voor pa en ma om even een avondje te toeren in de zomer ;)
 

Bakkertje

Forumguru
We (mijn vrouw en ik) hebben ooit een Golf 1 cabrio gehad voor erbij, dat werd uiteindelijk de 3e auto (geschorst) en door gebrek aan ruimte is die uiteindelijk weer weggedaan. Dergelijke projecten zijn gewoon erg gaaf.
Overigens was dat een 1,8 met digifant motor (107 pk in 1000 kg) en dat liep echt heel mooi, dat was gewoon dikke pret. #baaltnogsteedsdatiewegis

Veel plezier ermee @s-line
 
Bovenaan Onderaan