Nieuwe "ouwe" VAG aanwinst!

MaxN

Donateur
Zeker een mooie auto. En foto’s zijn altijd welkom hè. Maar idd wel heel wat anders dan een 3008 en naar mijn mening heel veel mooier.
 

Pendragon

Forumguru
Nice! Kleur is altijd persoonlijk, ben niet van het grijs, maar staat hem goed!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

s-line

Forumguru
Wij wilde juist deze kleur icm Black optiek pakket. Is donkerder als dat nardo grey dat vind ik te licht en al te veel gekopieerd
 

Tuulster

Forumguru
Nice :thumbsup: Vuilniszak grijs met Black pack :D

Jou een beetje kennende komt het met de hoogte van de auto en de maat en stand van de wielen ook wel goed........:laugh:
 

s-line

Forumguru
Nice :thumbsup:
Tell us more :D
What must i say. We gaan meestal na 3 jaar weer op zoek naar wat anders.
We zijn nu net een week verhuisd en stond de zoektocht ff op een laag pitje maar we wonen nu een week op ons nieuwe adres en zijn we de zoektocht weer gestart, met resultaat deze keer.
 

s-line

Forumguru
Weet nog niet of hij verlaagd wordt eerst nog niet want het is voornamelijk moeders vervoersmiddel. En die gaat dagelijks de stad in. Maar ik sluit niets uit
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
VAG blijft toch trekken zie je wel. Mooie keus de A3 Sedan geniet bij mij ook de voorkeur. Wat een mooie keus .
 

Jewepe

Forumguru
Ik hou eigenlijk helemaal niet van een sedan-model, maar voor deze A3 moet ik een uitzondering maken. Buitengewoon mooi geproportioneerd en strak uitgevoerd (misschien hier en daar een lijntje teveel in de carosserie). Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst.
 

MaxN

Donateur
Hoeveel keer S-line?
:ot:Dit vind ik altijd zo'n typische Audi-vraag. Alsof een Audi zonder 99x S-line niet goed is.
Mijn buurman is net zo, moet minimaal 2x s-line zijn, bla bla bla, anders is het geen mooie auto, bla bla bla.
Nu zijn de S-line's vaak wel de mooiere uitvoeringen, maar blijf me ergeren aan die vraag.
 

VAG-man

Forumguru
Wat een geluk @MaxN dat ik dit NIET aan jou vraag.:laugh:

Het is pure belangstelling net zoals je vraagt wat de opties zijn.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan