Nieuwe Citigo 44KW

Hetzer

Forumguru
gaat je niet tegen vallen Rudy, ik haalde met mijn TSI 1 op 12 ( lag ook aan mijn rechtervoet), en de Citigo is dat betreft een verademing ;)

rikusples

Senior Member
Ik ga nu langer doorrijden, op30-12-2012 getankt de brandstofmeter is nu een kwart gezakk en ik heb er 310 mee gereden.
Vanaf maandag weer werken dan rij ik 300 km per week.
Auto rijd heerlijk, sta ook verbaast wat ik er allemaal in kan vervoeren, mijn vrouw + vriendin en ook nog eens 9 trollies en AH tassen.

Noord26

Forumguru
Vrouw en vriendin, dat heb je zeker goed voor elkaar- ongeacht de auto waar het allemaal in past.

rikusples

Senior Member
Was een beetje onduidelijk neer gezet, mijn vrouw en haar vriendin waar ze een fotohobby mee heeft, waren naar heerhugowaard, ik had ze nog vrijdags met de Fabia combi II weggebracht, maar moest ze zondags met de Citigo halen.
En dat is gelukt.

rikusples

Senior Member
Vanmorgen 08-01-2012 flinke steen tegen voorraam zag niets, maar bij daglicht flinke ster er moet nu al een nieuwe voorruit in.
Woensdag 16-01-2012 wordt de ruit vervangen.:icon_smile_dead:

Noord26

Forumguru
Is het niet gebruikelijk dat ze bij CarGlass oid dezelfde dag nog een nieuwe ruit plaatsen? Daar maken ze anders veel reclame voor: dag en nacht paraat?

rikusples

Senior Member
Daar ik de verzekering via de skodabank heb, ging ik eerst langs bij de dealer, niet direct aan gedacht langs carglass te gaan.
Ik zal laten weten hoe het gegaan is, bij een vorige auto een Fiat ceicento was ik wel bij carglas.

CharlesTucker

Forumguru
Is het niet gebruikelijk dat ze bij CarGlass oid dezelfde dag nog een nieuwe ruit plaatsen? Daar maken ze anders veel reclame voor: dag en nacht paraat?
Ik heb het bij m'n vorige auto wat vaker aan de hand gehad (Zafira, voorruit staat wat rechterop, dus die pakte kennelijk wat meer op). Sterretjes kon altijd wel dezelfde dag door Carglass verholpen worden (op locatie, of bij CarGlass, kon altijd kiezen), twee keer een nieuwe voorruit gehad, maar die moest beide keren wel besteld worden, dat duurde ongeveer een week. De eerste keer bleek ook de verkeerde besteld/geleverd te zijn (wel de juiste maat, maar niet de warmtewerende versie), dus dat was nog een weekje wachten.

rikusples

Senior Member
Gister 32 ltr getankt na 648km, niet gestopt met vullen na het afslaan, er ging daarna no 2ltr bij.
Het verbruik was nu 1:20,25
Deze 2 weken 1e week vrij met korte stukjes en de 2e week gewerkt in Asd 26km enkele reis.
Vondt het niet slecht, het begint een sport te worden steeds zuiniger te reiden.

Bovenaan Onderaan