Nieuwe Citigo 44KW

rikusples

Senior Member
Km stand 10532, zomercheck laten doen i.v.m. voorgenomen reis naar duitsland, dit is nu ommen geworden.
 

rikusples

Senior Member
Nu op 1-7-2013 staat de km teller op 14070, laatste weken niet zoveel gereden in verband met operatie, op 13-08-2013 gaat de auto naar de dealer voor zijn eerste beurt.
Geen problemen gehad.
 

Inge

Lid
Sterkte met herstel. Je hebt er al aardig wat meer op de teller staan dan ik - zit nu net onder de 10.000. Tot Sept. weinig rijden i.v.m. vakantie.
 

rikusples

Senior Member
Dank je wel Ingebakermans, het was een galoperatie, viel mee na 27 uur weer thuis met 2 stenen van 2x3cm en 3x4cm nog wat snel moe nu nog 2 weken vakantei.
 

bobbie

Senior Member
Bijna 25000 vanaf december! 30000 beurt in zicht. Ga naar zuid Frankrijk rijden van de week eerste lange rit ben benieuwd! Nog een check laten doen?
 

Canon-Eye

Forumguru
Vakantiecheck kan natuurlijk nooit kwaad (VerrassendSkoda lid, toch?).

Olie, rem- en koelvloeistof op maximumpeil brengen, verder zou ik er niks aan doen - tenzij je verwacht om in de vakantie echt flink (meer dan zo'n 1500-2000 km) over de 30.000 heen te gaan. In dat geval zou je kunnen overwegen om de 30k-beurt wat te vervroegen.
 
Pff wij zitten nog niet eens aan de 2000 km . Onze citigo staat alleen mooi te wezen ;)
Mijn vrouw loopt naar het werk . Ach ik pak hem binnenkort wel voor wat km s te vreten :)
 

rikusples

Senior Member
De Citigo van mijn vader wordt 24 -9-2013 1 jaar er staat nu 2600 km op.
Toch moet de auto naar de dealer voor een jaarbeurt.
 
Bovenaan Onderaan