Nieuwe Citigo 44KW

rikusples

Senior Member
Op 15-12-2012 onze City-Go opgehaald.
Lekker ROOD met na de winter zwarte velen.
Het is een arctic uitvoering met Move&Fun winterbanden op de orginele velgen en de zomerbanden op lichtmetaal apus 14" zwartmetalic.
 

Hetzer

Forumguru
En weer een Citigo rijder erbij !!!
Veel plezier met je Skoda en veel plezier hier op het forum
 
Klinkt goed, gefeliciteerd met de aankoop! Ik heb het idee dat de Citigo wat traag begon qua verkopen, maar snel populairder wordt!
 

Noord26

Forumguru
Als het zo doorgaat gaat het de beste verkochte auto van Skoda ooit worden! Ik begrijp het overigens wel helemaal. Kleine autootjes zijn populair in deze tijd en zullen dat ook blijven door de luxe die men tegenwoordig kan bieden. Ook qua volwassenheid met gebruikte materialen en stuurgedrag. Tel daarbij op dat Skoda over het algemeen meer auto voor dezelfde centen kan bieden als bijv een VW (Up!), dan kan het niet uitblijven.

;)
 

Fabia

† In Memoriam
Leuk nog een rode Citigo op het forum. Ik hoop mijn rode Citigo ergens in februari te krijgen. Wat ik begreep van mijn verkoper was de de Up ongeveer het dubbele verkoopt als de Citigo op het moment.
 

Inge

Lid
Vermoed dat dat snel gaat veranderen - als men gaat beseffen hoeveel meer auto je krijgt bij een Citigo tov een UP!

Ik ben er tenminste nog steeds reuze blij mee.
 

Jardinero

Nieuw lid
Aan je woonplaats (Haarlem) te zien vermoed ik dat je de citigo zaterdag in Heemstede hebt opgehaald? De foto in de showroom komt me heel bekend voor. Ik heb de mijne namelijk zaterdagochtend opgehaald en toen stonden er 2 citigo's achter elkaar met een doek erover. Ik heb daar nog geen foto's genomen, maar even later buiten wel (te zien in Mijn Fotoalbum).
 

Inge

Lid
Goed gedaan :xyxthumbs:. Ben benieuwd wat de mijne bij de 2e tankbeurt gaat aangeven. Hoop iets beter dan bij de 1e tank (19+ ga ik nu voor).
 

rikusples

Senior Member
Gister uitgerekend wat het verbruik van de vorige auto, Fabia combi 1.4 dynamic okt 2009, is geweest.
Was niet slecht, 1:15.8 over de 38 maanden en 85000 km.
 

Jardinero

Nieuw lid
Ik heb met de citigo vandaag voor het eerst getankt. 31.67 liter voor 635 km (1:20). De meter begon net het rood te raken. Ik ben benieuwd of het verbruik nog zal verbeteren de komende tijd.
 

Fabia

† In Memoriam
Dat klinkt bemoedigend. Ik haal met mijn 1.6 tiptronic met veel pijn en moeite 1:13/14 dus 1:20 klinkt heel wat beter voor mij binnenkort.
 
Bovenaan Onderaan