Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op 15-12-2012 onze City-Go opgehaald.
Lekker ROOD met na de winter zwarte velen.
Het is een arctic uitvoering met Move&Fun winterbanden op de orginele velgen en de zomerbanden op lichtmetaal apus 14" zwartmetalic.
Als het zo doorgaat gaat het de beste verkochte auto van Skoda ooit worden! Ik begrijp het overigens wel helemaal. Kleine autootjes zijn populair in deze tijd en zullen dat ook blijven door de luxe die men tegenwoordig kan bieden. Ook qua volwassenheid met gebruikte materialen en stuurgedrag. Tel daarbij op dat Skoda over het algemeen meer auto voor dezelfde centen kan bieden als bijv een VW (Up!), dan kan het niet uitblijven.
Leuk nog een rode Citigo op het forum. Ik hoop mijn rode Citigo ergens in februari te krijgen. Wat ik begreep van mijn verkoper was de de Up ongeveer het dubbele verkoopt als de Citigo op het moment.
Aan je woonplaats (Haarlem) te zien vermoed ik dat je de citigo zaterdag in Heemstede hebt opgehaald? De foto in de showroom komt me heel bekend voor. Ik heb de mijne namelijk zaterdagochtend opgehaald en toen stonden er 2 citigo's achter elkaar met een doek erover. Ik heb daar nog geen foto's genomen, maar even later buiten wel (te zien in Mijn Fotoalbum).
Gister uitgerekend wat het verbruik van de vorige auto, Fabia combi 1.4 dynamic okt 2009, is geweest.
Was niet slecht, 1:15.8 over de 38 maanden en 85000 km.
Ik heb met de citigo vandaag voor het eerst getankt. 31.67 liter voor 635 km (1:20). De meter begon net het rood te raken. Ik ben benieuwd of het verbruik nog zal verbeteren de komende tijd.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.