Nieuwe Aanwinst: O3C ‘16

catch me

Forumguru
Dat is waar, maar wil ze het wel zo moeilijk mogelijk maken, gelukkig is een O3 station in de regel minder interessant als een GTI, of S3, maar toch...
Je wil niet weten wat er aangeboden wordt bij ons....die losers zijn echt gek
Maar over die beschermhoes gesproken, als het goed is wel, alleen is het bereik dan beperkt, ben benieuwd, moet t nog binnen krijgen en dan uit proberen ....
Zijn er vast meerdere op t forum die er al ervaring mee hebben
 

HarrieSkoda

Forumguru
Nee die sleutel zal niet werken als je hem in een case met ‘de kooi van Faraday’ laat zitten.

Signaal wordt als het goed is volledig geblokkeerd, want stel voor de boefjes hebben een hele goede versterker, dan kunnen ze het hele kleine beetje signaal toch zodanig sterk maken dat ze er iets mee kunnen.

Een keer een filmpje gezien van een bewakingscamera dat een boefje voor een deur met een soort tablet systematisch heen en weer bewoog om signaal op te pikken.
 

catch me

Forumguru
Dat klopt inderdaad, hebben geloof ik een bereik van rond de tien meter, ik zeg totdat het hoesje binnen is brievenbus dicht timmeren...:D
 

Canon-Eye

Forumguru
Niet veel, denk ik. De sleutel zendt toch alleen, zonder signalen terug te krijgen van de auto?

Het is geen telefoon die op zoek gaat naar de dichtstbijzijnde zendmast om contact mee te maken, toch?
 

brepus13

Forumguru
Zag gister bij uitlezen dat de batterij van sleutel 2 bijna leeg was... heeft niks met het hoesje te maken hoor maar schiet me ineens te binnen dus ik ga hem nu meteen even vervangen :-)
 

brepus13

Forumguru
Ander projectje... heb weer een fiatje er bij. Velgen zijn opnieuw gespoten. Nieuwe bandjes liggen er op en de klauwen/trommels rood gemaakt. Dit rood komt weer mooi terug in de stiksel oa van het sport interieur. Erg leuke autootjes vind ik het en perfect om aan te sleutelen!
 

Bijlagen

  • E94D92B6-58FF-413A-82E4-F24FA3F1922B.jpeg
    E94D92B6-58FF-413A-82E4-F24FA3F1922B.jpeg
    2 MB · Weergaven: 125
  • C2D60B8D-9438-4ADA-AAE4-816A8866C39F.jpeg
    C2D60B8D-9438-4ADA-AAE4-816A8866C39F.jpeg
    418 KB · Weergaven: 128
  • A2C9C6CF-E26E-45A8-87CF-2F44DA018D65.jpeg
    A2C9C6CF-E26E-45A8-87CF-2F44DA018D65.jpeg
    394,2 KB · Weergaven: 109

brepus13

Forumguru
€ 1,21 20% Off | Hippcron Super White Halogeenlamp H1 H3 H4 H7 H8 H9 H11 9005 HB3 9006 HB4 12V 55W 100W 5000K Quartz Glas Auto Koplamp Lamp2pcs
https://a.aliexpress.com/_d843ar6

volgens mij waren dit ze. Ze zijn niet echt helemaal wit en dus wel geler dan mijn xenon/led. Heb eerder hetzelfde setje in de S2 gehad en die hebben nooit problemen gegeven.
 

brepus13

Forumguru
De wimpers worden door het stadslicht verlicht ja. Er is niet nog een apart stadslicht oid, alleen de wimpers. Je kunt deze heel erg makkelijk vervangen. Mogelijk kun je er een foutmelding van krijgen maar ik had eea al gecodeerd voor kenteken verlichting en heb verder geen melding meer gehad.
 

catch me

Forumguru
Oké, Nice, de opzoek naar led voor stadslicht dan, voor kenteken verlichting heb ik ze al liggen, oem van golf 7/touran. Die gaan uiteraard ook storing geven, moet de iemand vinden die dat uitzet. Moet sowieso eea doen nog, colubus update, navi update, ben aardig technisch....maar niet op dat computer gebied zeg maar....
 
Bovenaan Onderaan