Nieuwe Aanwinst: O3C ‘16

JeSko

Forumguru
De Octi al ingeruild zelfs? Op wat anders of gewoon zo overgenomen? Gaat wel snel allemaal zeg :D
 

brepus13

Forumguru
Na ruim 2 jaar trouwe dienst is de Octavia vandaag ingeruild op een andere auto die mee gaat verhuizen. Eea kwam uit het niets in een stroomversnelling dus even snel keuzes gemaakt en doorpakken meteen.

De Octavia heeft het top gedaan, eerlijk is eerlijk. Ingeruild met ruim 207k op de teller met nog de originele koppelingsplaten in de DSG 7. Verder zijn er nooit grote dingen vervangen behalve de accu. Ondanks dat er wel het nodige geld ingestoken is voor upgrades heeft de auto verder dus erg weinig gekost aangezien ik zelf het onderhoud etc deed.

Hopelijk heeft de volge de eigenaar er net zo veel plezier van!

De Octavia is overigens ingeruild op een Nissan Juke die als 2e auto dienst gaat doen. Auto rijdt verrassend goed trouwens en de cvt automaat werkt prettig.
 

JeSko

Forumguru
Gefeliciteerd man! Juke rijd lekker ja men broer heeft de Nismo Juke gehad destijds. Succes met de verhuis en dergelijke, spannende tijden :)
 

JeSko

Forumguru
Die liggen iets lager inderdaad, dacht 15-25 mm zoiets, rijden wel heel lekker met de 200 pk en sportmodus aan boord.
 

brepus13

Forumguru
Ik zie net dat de Octavia per 06-06-2022 een nieuwe particuliere eigenaar heeft gekregen. Mocht de nieuwe eigenaar van HZ-868-D zich hier nog aanmelden dan zou dat erg leuk zijn :-)

Hoewel ik niet veel meer op het forum ben zou het leuk zijn als de auto goed terecht is gekomen.
 

brepus13

Forumguru
Misschien dat er nog wel een factuur met mijn adres te vinden is maar ja daar heb je weinig aan aangezien ik daar inmiddels al niet meer woon.
 
Bovenaan Onderaan