Nieuwe Aanwinst: O3C ‘16

catch me

Forumguru
In ieder geval hoop opties op de O3, mooie optie trouwens met de achteruitrij camera, miss iets voor de toekomst, heb zelf ook nog een hoop todo dingen op mn lijst, oa navi update ( aardige opgave als "digibeet " , chiptuning, led etc...
 
Laatst bewerkt:

brepus13

Forumguru
Ach ja, ik ben wel redelijk door alle upgrades heen nu... tijd voor een nieuwe auto dus :D

Nee, toch maar niet. Ik ga proberen deze nog een tijdje te rijden.
 

brepus13

Forumguru
Ik had trouwens nooit echt goed in de lak gekeken maar gepoetst zit er toch wel een heel mooi glimmertje in de lak verwerkt. Vind dat echt wel heel mooi eigenlijk. En helemaal als hij dan glimmend in de zon staat... daar word ik dan toch blij van.
 

catch me

Forumguru
kleien, goed poetsen ( detailen) is wel een dingetje idd, met mooi resultaat uiteindelijk, verbaas me elke keer weer de opties en mogelijkheden die er op zitten, de auto dan hé...
 

polle90

Forumguru
@Bram VRS Mijne was een fractie duurder. Bij de meeste staat er trouwens wel bij of het low of highline is. Ik moest mijn VIN doorgeven en aan de hand daarvan bleek dat mijn auto highline ondersteunde. Ik kreeg nog iets korting zelfs.
Heb deze firma ook om info gevraagd en mijn vinnummer doorgestuurd maar ze reageren niet. Duurt het lang eer ze normaal reageren?
 

polle90

Forumguru
Heb ik al gedaan en niks. Had gisterenmorgen een mailtje gestuurd. Misschien nog even wachten en opnieuw proberen.
 

brepus13

Forumguru
Misschien zijn ze daar ook gewoon dicht? Ik kreeg altijd wel snel reacties in ieder geval.

als je een telnummer kan vinden op de site zou je kunnen proberen te bellen.
 

brepus13

Forumguru
In het kader van spelen, ik zag een lijst van codeer mogelijkheden voor @PizzaPieter zijn nieuwe Leon FR. Daar stond oa een methode bij voor het inschakelen van een alarm functie zonder fabrieks alarm. Het was even klooien en goed kijken maar mijn O3 heeft nu dus een alarm functie geactiveerd. Het werkt alleen op openen van deuren bij ingeschakelde portier vergrendeling maar een ruitje intikken en deur openen maakt nu dus herrie!

blijft leuk speelgoed zo :-)
 

brepus13

Forumguru
Als ze mijn sleutel klonen nemen ze hem natuurlijk gewoon mee. Het is natuurlijk ook geen wondermiddel maar helpt wel tegen gelegenheidsdiefstal.
 

catch me

Forumguru
Da's waar, maar ik heb af fabriek alarm, kessy, en recent mn obd weggewerkt, helpt ook niet tegen klonen, maar speciale sleutelhoes en kistje zijn onderweg.
Eigenlijk triest dat je je spullen zo moet "beveiligen " ... maar t is helaas zo...
 

brepus13

Forumguru
ach, ik ga er vanuit dat als ze hem echt willen hebben dan nemen ze hem hoe dan ook mee. Ik ga me daar niet druk om maken verder.

als je je sleutel in zo’n speciale hoes doet werkt hij dan nog wel vanuit je broekzak?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan