Nieuwe ŠKODA Fabia vanaf € 12.990,-

Ridley

Forumguru
Ik denk er niet aan om te informeren naar een extra rekening

Het is heel eenvoudig: we hebben een offerte op papier die door beide partijen zijn ondertekend, daarnaast gaf dealer zelf aan dat het verstandig was om in 2014 te beslissen ivm de prijsverhoging. Dus we zijn eruit
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
om nog even in te haken, mijn eigen auto moest ook verplicht nog in 2012 op kenteken omdat het heel veel scheelde met januari afleveren, dat ging ik niet kunnen compenseren met minder afschrijving door een ander jaartal op het kenteken.....
 

Ridley

Forumguru
En daar kan ik me alles bij indenken bij jouw auto, het verschil zal daar aanzienlijk toenemen. Dat zal bij de boodschappenwagen van mij wel lager liggen
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
ik kwam net tijdens het zoeken op een Renault forum uit grrrrr maar wat betreft de BPM Renault Nederland neemt de extra BPM rekening voor zijn rekening voor auto's besteld vóór 31 oktober 2014, weet niet wanneer jij besteld hebt @Ridley en of PON ook zo'n regeling heeft, maar anders kan je gewoon een extra rekening tegemoet zien helaas.....
 

Ridley

Forumguru
Begin december besteld, geloof me: dat gaat geen extra rekening worden. Anders is ie twee klanten die elke 2 à 3 jr allebei een nieuwe kopen kwijt.

Zo bedenk ik me nu dat ie wellicht zelf wel eens die extra kosten voor zijn rekening heeft genomen. Zit natuurlijk nog wel wat onderhoud en after sales aan ons verdiend hè.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

superboer86

Nieuw lid
@Ridley 13000 kom ik uit. Een handelaar uit Dulmen. Te vinden via autoscout 24. Vroeger al eerder auto via deze man gekocht. Hij maakt alles netjes in orde voor het invoeren naar Nederland. En koopt de auto direct uit de fabriek in CZ.
BPM is op te vragen 2300 euro dit staat vast. Enige wat er bij komt is het btw verschil van 2 procent met duitsland. En wat tijd om zelf alles te regelen met de RDW Maar ook dit kan je laten doen voor 500 euro dat ze hem thuis invoert afleveren via importautos.nl
Ik heb gekozen voor de handelaar in Dulmen omdat ik veel opties wil. Wil je een standaard uitrusting zijn er goedkopere. Ook info te krijgen bij importautos
 

superboer86

Nieuw lid
haha ja bedankt.

inruil is het enige nadeel. Dat ben ik nu particulier aan het proberen.
Kwa inruil zijn ze toch niet echt eerlijk kwa prijzen. Dago in Doetinchem ( skoda dealer) geeft 1800 voor mijn golf 4 automaat. Terwijl dezelfde dag nefkens oost (peugeot) er 2600 voor geeft.
 

octaafje IV

Actief lid
haha ja bedankt.

inruil is het enige nadeel. Dat ben ik nu particulier aan het proberen.
Kwa inruil zijn ze toch niet echt eerlijk kwa prijzen. Dago in Doetinchem ( skoda dealer) geeft 1800 voor mijn golf 4 automaat. Terwijl dezelfde dag nefkens oost (peugeot) er 2600 voor geeft.

Hoezo niet eerlijk?? Moet iedere handelaar dan maar hetzelfde bieden? En zo ja, wie bepaalt dan die inruilprijs?
Laatste maal bij inruilen van een 4,5 jaar oude OII 6 biedingen gehad van diverse VAG dealers: tussen laagste en hoogste inruilbod zat een verschil van 3,5k ......... Shoppen loont!

Je noemt inruil als enige nadeel, maar hoe zit het met garantie? Zouden dealers in NL even ruimhartig garantie verlenen op een import Skoda? (Ik begrijp dat e.e.a. voor bewoners in de grensstreek wellicht geen probleem vormt....)
 

superboer86

Nieuw lid
@Noord26 zijn 2 waar ik mee bezig ben geweest: auto hunn in Wörth an der Donau.
Indico trading gmbh in Dulmen
Maar via autoscout24 velen te vinden

@octaafje IV Handelaren oke. Maar een autogarage vraagt gewoon de prijs op, waar ze de auto weer voor doorverkopen. Als ze daar ook nog eens 500 euro op willen verdienen, buiten het feit dat ze al zouden verdienen op een nieuwe auto die ik daar zal kopen. Was voor mij het goede gevoel weg en de koop niet door laten gaan. Waarop ze later in een mail hebben bevestigd dat ze zelf indd 2600 euro zouden ontvangen. (en mij 1800 wilde geven).

Garantie is indd europees. Waar je hem ook koopt. Stel jij hebt een betere aanbieding in Groningen terwijl je in Limburg woont kan je wel gewoon bij jou skoda dealer terecht. Import idem.
Hoe het exact zit met aanbiedingen op onderhoud of extra service weet ik niet. Maar voor 5000 euro verschil neem ik dat voor lief.
 

mzzls1

Senior Member
Misschien zit ik verkeerd, maar weet iemand of de Fabia 3 in de monte Carlo versie te koop is?

Geen import, dat durf ik niet...
 
Bovenaan Onderaan