Nieuwe ŠKODA Fabia vanaf € 12.990,-

Altos

Banned
Exact hoe ik hem zou bestellen...helaas nog geen budget hier! Wel heel veel plezier van de jouwe!
 

Hetzer

Forumguru
Mooie configuratie, hij kost echter wel meer dan 10K, in vergelijking met de instapper..

P.s Zet je de Gigaro velgen over op de F3?
 

AvB

Senior Member
Ik houd in ieder geval een set Gigaro velgen (met winterbanden) over.
Misschien dat ik op de Prestige velgen dan de winterbanden laat leggen, ik weet 't nog niet, eerst maar eens even "in het echt" zien.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Vandaag heeft m'n lieve echtgenote een goed gesprek gehad bij haar potentiële nieuwe werkgever, qua salaris en arbeidsvoorwaarden zijn ze het eens geworden, maar over de (lease)auto van de zaak nog niet, hun aanbieding was een Peugeot 208, maar ze heeft een verzoek ingediend voor de nieuwe Fabia, ben benieuwd of we dat er door kunnen drukken, ik laat het jullie weten :jaja: Misschien binnenkort een nieuw forumlid er bij :D
 

Dennis78

Forumguru
Nou ik wacht nog ff. Nu is de mijne pas 1 jaar oud dus heb ik nog ff. Denk dat de prijzen tzt nog wel wat scherper gezet zullen worden. Heb dat mee gemaakt met de Twingo 2. Had vrij vroeg na het op de markt komen een voor mijn vrouw besteld. 3 jaar later kon je een gelijkwaardige (zelfs iets luxer uitgerust) voor 1500 tot 2000 minder kopen.

Maar als ik de prijzen van de nieuwe Faab bekijk valt het voor mijn gevoel wel mee. Als je een redelijk luxe uitgeruste Faab 2 wilde kwam je ook al gauw richting de 21000 uit.
 

AvB

Senior Member
@ Hetzer: om het nog wat completer te maken, (nogmaals) de prijslijsten + opties.
 

Bijlagen

  • Prijslijst nieuwe SKODA Fabia First Edition.pdf
    502,7 KB · Weergaven: 29
  • Prijslijst nieuwe SKODA Fabia.pdf
    442,2 KB · Weergaven: 20

superboer86

Nieuw lid
Na ongeveer 3 maanden alles uitzoeken heb ik via de volgens mij goedkoopste weg een fabia combi style 1.2 benzine besteld incl stoelverwarming, bolero radio en nog veel meer voor 13000. nog invoeren kom ik uit op 15500 totaal! met mijn opties kost deze in nederland 21000!
 

Ridley

Forumguru
Ben heel benieuwd hoe dat je dat voor elkaar krijgt. Uit Duitsland gehaald? Vanaf 1 januari is de BPM schrikbarend gestegen, dat is de reden dat wij besteld hebben in 2014. Scheelde op 2 auto's paar duizend euro.

Ik verwacht dus dat als jij hem dit jaar invoert dat er iets meer als 2500 BPM zou kosten. Hiaten in dit proces zijn we heel benieuwd naar
 

CDK

Forumguru
Vanaf 1 januari is de BPM schrikbarend gestegen, dat is de reden dat wij besteld hebben in 2014. Scheelde op 2 auto's paar duizend euro.
Als ik mij niet vergis moet je die extra BPM gewoon aftikken hoor!! Je auto komt op kenteken in 2015 tenslotte.....
 

Noord26

Forumguru
Ik verwacht dus dat als jij hem dit jaar invoert dat er iets meer als 2500 BPM zou kosten. Hiaten in dit proces zijn we heel benieuwd naar

BPM is helemaal niet schrikbarend gestegen, minimaal zelfs. Je hebt een goede verkoper gehad. De grens van 86g/km, wat van toepassing is op vele kleine autootjes is, bestaat niet meer waardoor de A-klasse aardig in prijs gestegen is. Voor een B/C klasse Fabia is dat helemaal niet van toepassing.

Iets meer idd dus. Voor een benzine auto met 110g/km betaal je in 2015 €2530,- aan BPM. Scheelt onder aan de streep echt enorm om hem te importeren. Gemiddeld €5000,-. De duurdere uitvoeringen (110pk + DSG) scheelt het nog meer..

http://www.take-your-car.de/reimport-auto-skoda-fabia-combi-A1687.php
 
Bovenaan Onderaan