Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

fanSkoda-VW

Forumguru
Ik hou nog steeds vol dat ik kom.
Maar...... Jawel ik probeer het.
Maar het de arts in het ziekenhuis trekt ook aan me, en da's prioriteit.
Ik doe m'n best.
Hopelijk tot zaterdag

Der Einser

Forumguru
Het is zaterdag over een week hè!
Je lijkt de indruk te geven dat het al as zaterdag is, maar je hebt nog een weekje.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Thokozanoah

Forumguru
Corné, kindertjes zitten tegenwoordig op voetjebal, moeten op zaterdag spelen :cry:. Ik kom daarom alleen.
Die van mij ook, gelukkig speelt de kleine al om 08.30 uur en kan ik rond 10.30/11.00 uur aanwezig zijn, wil het evenement niet missen........moet alleen nog ff denken wat ik doe met de run op de testbank, er wordt eerdaags een 3" downpipe gemonteerd met afstellen op de bank bij TVS......laat ik nog weten.....
Ik hoop dat het tijdstip geen probleem geeft voor de aircoservice?

koreaan

Forumguru
Die van mij ook, gelukkig speelt de kleine al om 08.30 uur en kan ik rond 10.30/11.00 uur aanwezig zijn, wil het evenement niet missen........moet alleen nog ff denken wat ik doe met de run op de testbank, er wordt eerdaags een 3" downpipe gemonteerd met afstellen op de bank bij TVS......laat ik nog weten.....
Ik hoop dat het tijdstip geen probleem geeft voor de aircoservice?

Klasse toch een downpipe!
Ben benieuwd wat je gaat halen!

Sparkie

Forumguru
Op het moment dat ik de aanmeldknop indrukte kwam er een mail van de zaak binnen; we worden zaterdag om 10 uur verwacht in Utrecht.....
Ik vrees dat het hem niet gaat worden.

jaco

Actief lid
gaat nou lekker opschieten:jaja:,
Vanaf morgen lekker een weekje vissen in spanje en dan ben ik net op tijd terug om volgende week vrijdag de Bolide een goede wasbeurt te geven en dan zaterdags naar varseveld:yeah:
Heb er zin in.:tegek:

foxxie2

Senior Member
Me ook zojuist op gegeven. Zal wel brak ochtendje worden, dag er voor de trouwerij van me broer.:D. Moet je ook nog bij 1 van de leden aanmelden als je graag gebruikt wil maken van hun vaardigheid met vagcom?:pieker:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan