Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperBeeb

Forumguru
Nou ja, relatief dan. Voor mij had t naast de deur kunnen zijn, als ik niet op vrijdag de 4e een dagje op Zandvoort ben om mijn andere auto wat beter te leren kennen (na 5 jaar rijden ;) )
 

CDK

Forumguru
@esther, mocht je toch nog een gaatje in je agenda krijgen dan ben je bij deze van harte uitgenodigd bij de bende van ellende, eender met welke auto :D:deuk:
 

vw125

Forumguru
Ik had nog geen bevestiging gegeven.
Ik kan spijtig genoeg niet aanwezig zijn.
Andere verplichtingen ivm werk en feestje.
Wens jullie veel plezier.

Grtz
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Skoody Boo

Actief lid
Als bij een rit in het donker mijn kind in het kinderstoeltje slaapt en ik kom thuis, dan wordt het altijd wakkerder gemaakt dan nodig omdat die verdomde lampjes aanspringen en ook niet uit te krijgen zijn anders dan de auto op slot te gooien. Ik kan dat licht missen als kiespijn, omdat het kind in een keer slapend en wel in bed gelepeld dient te worden. Kan dat VCDS ook uitgeschakeld worden dat die lampjes aangaan? Het gaat om een Fabia II 1.2 tsi.
 

ertromp

Forumguru
Als bij een rit in het donker mijn kind in het kinderstoeltje slaapt en ik kom thuis, dan wordt het altijd wakkerder gemaakt dan nodig omdat die verdomde lampjes aanspringen en ook niet uit te krijgen zijn anders dan de auto op slot te gooien. Ik kan dat licht missen als kiespijn, omdat het kind in een keer slapend en wel in bed gelepeld dient te worden. Kan dat VCDS ook uitgeschakeld worden dat die lampjes aangaan? Het gaat om een Fabia II 1.2 tsi.
Je bedoelt de binnenverlichting? toch een kwestie van de schakelaar uitzetten of :pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Haal de lampjes er anders gewoon uit !
Of ducktape over je lampjes.

hoeft toch niet allemaal zo moeilijk te zijn.
Maar zijn ook kinderen die niet wakker worden van het licht maar juist omdat het monotone geluid van de motor met bewegingen opeens weg is
 

CDK

Forumguru
@EdK klopt, zodra de motor uit gaat is de kleine wakker, dat heeft niet met licht te maken in ons geval en ja het is ook bij de Fabia het geval ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan