Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Beste leden,

Vandaag is de knoop doorgehakt en is besloten om wederom een (nazomer)meeting voor dit mooie forum te organiseren. Deze meeting zal plaatsvinden in Varsseveld (Gelderland) bij TVS Engineering BV (ook bekend staande als en handelend onder de naam "DSG-dokter".

Adres: Valutaweg 12 - 7051EA - Varsseveld - NL

varsseveld.PNG

In navolging van de 2 voorgaande jaren is wederom gekozen voor de 1e zaterdag in de maand september, dit jaar is dat op 5 september. De meeting zal tussen 10.00u en 17.00u gehouden worden en we hopen op een goede opkomst van gezellige mensen en uiteraard hopen we op een stralend mooie dag.

Net als voor de (op moment van dit schrijven nog te houden) voorjaarsmeeting, georganiseerd door @lugolux78, zullen er gratis tickets aangeschaft moeten worden via Eventjoy. De meeste leden zullen zich waarschijnlijk al geregistreerd hebben, dat vereenvoudigt het proces enigszins. Ben je nog niet geregistreerd, dan graag alnog registreren en het gratis ticket aanschaffen; zo ben jij verzekerd van een ticket en weet ik wie zich opgegeven heeft zonder dat er lijstjes bijgehouden, gekopieerd, geknipt en geplakt moet worden ... een simply clever oplossing zo lijkt het ;) Graag bij het aanschaffen van het ticket achter je voornaam (tussen haakjes) je forumnaam vermelden.

Tickets zijn hier aan te schaffen: https://www.eventjoy.com/e/nazomer-...r-2015-2002271?ref=soc-l&src=f&fb_ref=Default

Inchecken dient bij mij @Corné de Kluijver te gebeuren, je ontvangt dan tevens 2 consumptiebonnen per persoon voor een frietje en een snack (vanaf 13.00h) Koffie, thee en frisdrank is zonder consumptiebon gratis verkrijgbaar :thumbsup:

Er wordt een tuning demo gegeven en zal er voor een zeer beperkt aantal leden, waarschijnlijk maximaal 3, een mogelijkheid tot motor/DSG tuning zijn tegen gereduceerd tarief. Andere geïnteresseerden kunnen een kortingsvoucher meenemen en op een later te bepalen tijdstip op afspraak tegen zelfde condities laten tunen. Tevens is er op de dag zelf de mogelijkheid om een dyno run te doen tegen gereduceerd tarief, de uitdraai daarvan krijg je na betaling uitgereikt.

Net als op elke meeting zullen er VCDS / VCP guru's aanwezig zijn om de leden van de meest gewilde tweaks te voorzien.

@Steve zal met zijn stand met detailing producten aanwezig zijn.

@TheoStek zal aanwezig zijn voor airco service, tarief is €85,- bij 10 deelnemers, anders maximaal €100,- er zal top kwaliteit geleverd worden volgens de wettelijke regels. In tegenstelling tot bedrijven als Kwik Shit ;) Er kunnen maximaal 10 auto's gedaan worden op deze dag. Graag contant en gepast betalen, pinnen is niet mogelijk!!


Voor de werkwijze hier klikken, voor de spelregels op deze link klikken.

@ertromp heeft toegezegd zijn endoscoop camera mee te nemen om bij 1.8 TSI motoren
de interne vervuiling in de inlaat te checken
Tevens is het mogelijk om de conditie van je accu te laten checken omdat @ertromp ook een accutester mee brengt, waarvoor dank!

@rhaak1991 zal deze dag ons muzikaal verrassen met zijn DJ kwaliteiten, dankjewel Roy! :thumbsup:





Belangrijke info zal ik telkens in deze startpost verwerken en tevens in het topic vermelden.

Alvast bedankt voor jullie enthousiasme en komst! See you all @ 5 september ;)

@peterrapid heeft zich opgegeven (als demo) voor motor en DSG tuning op de meeting dag, waarvoor dank!

Greetz Corné


EDIT:

Hallo allemaal,

het duurde even voordat ik er uit was met TVS, maar ik denk dat ik er iets moois voor jullie uit heb weten te slepen.... Correct me if I'm wrong ;)

De gemiddelde korting is 30% op tuning, in alle onderstaande prijzen is de korting reeds verwerkt!

Op de dag zelf worden zonder bijzonderheden maximaal 3 auto's gechipt, alle bezoekers kunnen een voucher aanvragen om op een later tijdstip te chippen tegen meeting condities.

Hieronder een overzicht van de mogelijkheden:

- Dynorun + vermogensrapport €25,-

- Custom DSG aanpassing €349,-

- Externe ECU + dynorun + vermogensrapport €499,-

- Externe ECU + Custom DSG aanpassing + dynorun + vermogensrapport €849,-

- Chip op maat 1 (leeftijd auto doet niet ter zake) + dynorun + vermogensrapport €419,-

- Chip op maat 2 (leeftijd auto doet niet ter zake) + dynorun + vermogensrapport €699,-

- Chip op maat 1 + Custom DSG aanpassing + dynorun + vermogensrapport, voor auto's jonger dan 5 jaar €699,-

- Chip op maat 1 + Custom DSG aanpassing + dynorun + vermogensrapport, voor auto's ouder dan 5 jaar €559,-

- Chip op maat 2 + Custom DSG aanpassing + dynorun + vermogensrapport €1049,-

Uitleg:


Chip op maat 1 is bedoeld voor de standaard auto's en de software aanpassing zal zoveel mogelijk middels OBD poort gaan en in sommige gevallen door de ECU te openen. Nacontrole door een testrit met aangekoppelde laptop. Deze optie is heel aantrekkelijk geprijsd!

Chip op maat 2 is idem aan 1, maar dan voor auto's waar reeds enkele modificaties aan gedaan zijn, zoals bijvoorbeeld een andere turbo, andere injectoren, een cold air intake, een andere downpipe of een complete motoraanpassing. Met deze variant worden er nog wat extra pk's en Nm's behaald om het maximale rendement uit de motor te halen. De chip wordt dan namelijk aangepast aan de aanwezige modificaties en op de rollenbank afgesteld met extra nacontrole d.m.v. een testrit met aangekoppelde laptop, tevens zullen hulpmiddelen als een simulator en of een uitlaatgastester gebruikt worden als dat nodig mocht zijn. Dit kost veel tijd en deze tijd is er niet op een meeting. Forumleden die voor deze variant gaan, krijgen een voucher mee zodat de chip op maat 2 in een vervolgafspraak voor bovengenoemde prijs kan worden aangeboden.

Een externe ECU is een veredelde powerbox en is niet de beste en niet de meest effectieve, vooral geschikt voor motoren die nog niet te tunen zijn of voor leaserijders die bij inleveren van de auto en / of werkplaats bezoek (tijdelijk) de box willen verwijderen. Het (de)monteren is in enkele minuten gefixt en door iedereen zelf te doen. Qua rendement levert een externe ECU meestal iets minder op in vergelijking met OBD tuning.

Aanmelden voor komst naar de meeting via eventjoy, zoals hierboven vermeld.

Aanmelden voor een dynorun met vermogensrapport kan per @ naar skodaforum.nazomermeeting@gmail.com, opgeven kan tot en met 23 augustus!

Voor chippen op de meeting zelf zoek ik totaal 5 leden, waarvan 2 voor op de reserve lijst. Aanmelden kan per @ naar skodaforum.nazomermeeting@gmail.com, ik zal de deelnemerslijst hier publiceren.

Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag.

Greetz Corné

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan