Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparkie

Forumguru
@Corné de Kluijver : kan je mij onder voorbehoud nog op de lijst zetten.
Eventueel heb ik voor de liefhebbers nog wat spullen te koop die ik voor mijn leaser heb aangeschaft.
Sunniboys, plastic windvangers voorramen, rubber mat in de kofferbak, e.d.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Kippie-style

Forumguru
Helaas moet ik mij afmelden ben opgeroepen voor ondersteuning wereldhavendagen rotterdam. Helaas kom ik er niet onderuit.
 

s-line

Forumguru
Dvx drijft de motors te ver. Ik ben niet de enige die dit zegd in men vriendenkring. Er is al een motor naar de zak gegaan erdoor van een vriend.

Ik zeg niet dat dvx slecht is maar raad het ook niet aan. Bij br hoor ik enkel positieve reacties. Bruno is echt een gast die zen vakgebied door en door kent naar men mening
@Tuner111, maar over het algemeen is DVX gewoon goed hoor! En omdat er een motor stuk gegaan is wil dat niet zeggen dat dit de schuld is van DVX. Dit kan ook gewoon pech zijn of verkeerd gebruik, ik vind dit nogal kort door de bocht om te zeggen, dit komt door de tuning van DVX. Een kennis van mij heeft zijn T5 laten tunen door JD maar hij wilde zelf het maximale eruit hebben, ondanks dat het werd afgeraden door Jeroen en Mark, met als gevolg dat hij met grote regelmaat een defecte bus heeft. Turbo stuk, koppakking eruit etc.etc. IK zou gewoon naar DVX durven gaan hoor,maar BR zal ook vast goed zijn, en ook die zal heus af en toe heus wel een probleem geval hebben.
 

Kippie-style

Forumguru
Nou ik had dvx van celtemp en ben van de week naar vagtechniek gegaan voor remap. En de problemen die ik had met pendelen turbodruk zaten wel degelijk in die software grootste miskoop die ik gedaan heb koste me aardig extra an nieuwe n75 klep enz. Dus lekker naar een goed bedrijf gaan jd tvs of vagtechniek waar ze de tijd nemen en echt maat tunen en geen kant en klare rommel inladen.
 

s-line

Forumguru
Toch wel heel bijzonder dan,ik kan er heel wat die toch heel tevreden zijn over DVX!
En net wat ik zeg, ik denk dat elke tuner wel problemen kent, net als elke dealer/auto merk. Je moet ook maar net pech hebben.
 
Is er een mogelijkheid dat iemand mijn 5 september in de morgen kan helpen met de vcds software? Gezien ik alleen de morgen kan.
Al ben ik dan al aardig aan het deserteren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan