Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@superbeep, nee niet bepaald, de hele dag door rollen en chippen op de vermogensbank, de hele dag door airco onderhoud door @TheoStek, tijdstip van de lezing door Ronald Logmans volgt nog als daar interesse voor is (DSG materie) De VCDS goeroes doen beperkt tweaks en zullen onderling afspreken wanneer wie wat doet, zodat ze zelf ook een daagje uit hebben en niet de hele dag aan het werk zijn.
Inchecken doe je bij mij, dan krijg je ook direct 2 consumptiebonnen per persoon die zich aangemeld heeft via eventjoy (ik ben een lang eind van ruim 2 meter en ik zal een hoedje opzetten zodat ik herkenbaar ben) ;)

andrehj

Forumguru
@Corné de Kluijver : Goed bezig! :bloemen::thumbsup:
Ik zal er op tijd zijn (hoef maar 30 km te rijden). Kan ik ergens in de ochtend al voor de Aircoservice worden ingepland? Dan wil ik me daarna (beperkt) op VCDS storten en dan met name op de 1.8 en 2.0 TSI rijders, voor wat betreft het meten van de slijtage van de distributieketting. Mensen die dit gemeten willen hebben kunnen zich bij mij melden. Als er dan ook nog een DSG achter zit, kan ik ook gelijk de slijtage van de koppelingen meten.

Cordoba

Forumguru
Inchecken dient trouwens bij mij @Corné de Kluijver te gebeuren....

Het zal komende week wel gaan regenen Corné (en dan bedoel ik de traditie van de afmeldingen in de week voor de meeting). Morgen weer gaan werken na een korte vakantie, dus eerst even de drukte op het werk inventariseren, maar misschien doe ik gek en kom ik zaterdag even langs, al was het maar om @TheoStek aan het werk te zien.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan