Navigatie Updates 2019/2020

Rallye

Forumguru
Van een Duits forum begreep ik dat bij VW "onder water" de nieuwe kaarten voor de MIB2 Amundsen klaarstaan. Zullen binnenkort wel worden vrijgegeven.
 

Herre

Senior Member
Die snap ik niet. De laatste 2021 kaarten kunnen toch gewoon op een 32 GB kaartje? Altans bij mij wel. Ik heb de kaart gisteren geinstalleerd, onderweg naar huis.....
 

Rainesh

Forumguru
Het verschilt per merk hoeveel exacte vrije ruimte beschikbaar is. Op een Sandisk 32gb ultra past het niet bijv. Daarom een 64gb aangeraden, vooral de updates steeds groter worden.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 

Herre

Senior Member
heb het toch echt op een sandisk extreme pro 32gb sd kaart gezet. Mogelijk eerst formateren of zo? Of anders formatteren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Herre

Senior Member
Formateren fat32 en let op blocksize. Kan ook nog uitmaken. Ik heb geloof ik 4096 (4kb) gedaan.
 

Malinwa

Senior Member
@Rainesh Dankje voor de link. Update meteen uitgevoerd. Heeft zo'n uurtje geduurd bij mij.
Past bij mij net nog op mijn 32GB geheugenkaartje van Samsung. (FAT32 geformateerd)
 

Herre

Senior Member
Zou toch echt op 32GB moeten passen. Op schijf is het 28,8 GB aan data. Kan ook te maken hebben met hoe de SD kaart geformateerd is.
 
Bovenaan Onderaan