Navigatie Updates 2019/2020

ertromp

Forumguru
Welkom! Zo te zien aan het bouwjaar heb je een O2 en daar is de door jou vermelde update niet voor. Daar zijn andere typen media systemen ingebouwd.
Stel je voor in de meet en greet en post wat foto's van je auto/media systeem :D
 
Welkom! Zo te zien aan het bouwjaar heb je een O2 en daar is de door jou vermelde update niet voor. Daar zijn andere typen media systemen ingebouwd.
Stel je voor in de meet en greet en post wat foto's van je auto/media systeem :D

Done en bij deze:
WhatsApp Image 2020-07-28 at 15.13.24 (1).jpeg

Maar ik vrees dat Peter-036 gelijk heeft. Ik vind de kaartupdate via de Skoda dealer nogal prijzig(150 tot 200 euro) Is zoiets niet 2de hands aan te schaffen via MP oid. 0038 is de versie waar ik nu op zit, geen idee of dat nu een beetje bij de tijd is.
WhatsApp Image 2020-07-27 at 20.34.12 (1).jpeg WhatsApp Image 2020-07-27 at 20.34.12 (2).jpeg WhatsApp Image 2020-07-27 at 20.34.12.jpeg
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Tsja wel goed bereikbaar bij problemen....

Zou toch maar eens op die toko google op klachten...
 
Ik zeg, bel ze op voor meer info....
Goeie grap ;)
Ik zie meer aanbieders op marktplaats die rond die prijs zitten met een kaart update. Is er een levendig handeltje door oplichters in de kaartupdates?
Deze aanbieder bijvoorbeeld: https://link.marktplaats.nl/a1333784788

Deze aanbieder heeft een 06 in zn contact gegevens en ik krijg bij mijn navraag via Whatsapp de volgende reactie:
Geachte,

Wij verzoeken u om via Marktplaats te reageren en niet via Whatsapp wij hanteren de regels veilig handelen via Marktplaats. Communicatie gaat via de berichtenbox of u kan van Maandag tot Vrijdag bellen van 9:00 tot 17:00.
https://www.marktplaats.nl/i/help/veilig-en-succesvol/

Het antwoord op uw vraag.
Wij leveren een originele SD-kaart maar als u € 99,00 uit wilt geven bij de dealer dan laten wij u vrij in uw keuze.

Met vriendelijke groet,
Avacom - Nederland

Toch enigszins bijzonder als je het mij vraagt, maar het lijkt betrouwbaar.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Ik zie ze ook wel eens voorbij gaan in de newsgroepen van Eweka...
Verbaast me niets dat die gasten ze daar wegplukken en ze hier aanbieden...
 

Rainesh

Forumguru
Die gasten die originele updates aanbieden voor 45 euro gebruiken speciale sd kaartjes waarop CID code van een originele kaart gekopieerd is.

Kaart zelf downloaden ze dan, kopiëren het naar het sd kaartje. Plakken een Skoda sticker op (Ali express levert de sd kaartjes MET de stickers erop) en verkopen ze als origineel:)

Werkt het anders dan een kaartje van de dealer? Nee. Maar is het "origineel" ? Nee.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 

catch me

Forumguru
Heb nu 2 x zo'n sd kaart gekregen voor navi update, lukt me niet er iets mee te doen, leest of geeft aan geen gegevens op deze sd kaart.....
 

Renkie

Forumguru
Een S3 van 2016 heeft af fabriek een 16GB SD kaartje van Skoda als je een Amundsen hebt. De grootste kaart heeft nu, of in de toekomst, meer dan 16GB nodig.

Kun je een willekeurig 32GB kaartje kopen en werkt dat? Heeft iemand hier dat al geprobeerd?

Ik denk dat de meest recente van bijna 14GB nog net op het originele kaartje past.
 

Rainesh

Forumguru
Nee werkt niet. Alleen als je het systeem aanpast zodat ie ieder sd kaartje slikt met de navi kaarten erop.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 
  • Leuk
Waarderingen: avpy
Bovenaan Onderaan